عکس/ انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف میبد برگزار شد

حجت الله خلیلی گفت: انتخابات هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان میبد از بین ۲۳ اتحادیه صنفی برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ حجت الله خلیلی رئیس اداره “صمت” میبد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: میبد با دارا بودن حدود ۳۵۰۰ واحد صنفی بعد از مرکز استان و در رقابتی تنگاتنگ با شهر هم جوار، بالاترین میزان واحدهای تجاری را دارا می باشد.

وی با اشاره به این موضوع که تعداد اتحادیه ها طبق مصوبات دولت از ۳۰ اتحادیه به ۲۳ اتحادیه رسیده است، بیان داشت: هر چهار سال یکبار اعضای هر اتحادیه هیئت مدیره اتحادیه خود، شامل رئیس، نائب رئیس اول و دوم، خزانه دار و دبیر را انتخاب می کنند که ترتیب ان نیز به میزان تعداد رای هر نفر می باشد.

مهندس خلیلی افزود: به همین ترتیب نیز در انتخابات هیئت رئیسه اتاق های اصناف که در کشور مشترک است، از بین روسای اتحادیه هایی که قبلا از طرف اصناف و واحدهای صنفی انتخاب شدند، هیئت رئیسه اتاق اصناف را تعیین می کنند.

حجت الله خلیلی، گفت: در مجموع از بین ده نفری که در معرض رای ۲۳ نفر قرار گرفته اند، ۵ نفر انتخاب شده و بعدا در جلسه ای بین خودشان سمت ها را مشخص می کنند.

گفتنی است که نتیجه این انتخابات الکترونیکی به ترتیب مرتضی فلاح با ۱۶ رای، جلیل خادم زاده با ۱۶ رای، ماشاءالله قاسمی با ۱۲ رای، عبدالحمید نوری با ۱۱ رای، و جلال فلاح با ۱۰ رای می باشد.