مسابقه بزرگ قرآنی در استان یزد برگزار می شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن کریم» در استان خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام علی محمد رضایی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن کریم» در استان خبر داد.

وی افزود: این مسابقه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حمایت خیر محترم جناب آقای محمد محسن امتیازی در سطح استان برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به توزیع برگه‌های این مسابقه در سطح مساجد، مؤسسات ،خانه‌های قرآن و جلسات قرائت قرآن کریم افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا پایان خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ارائه پاسخنامه به دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سؤالات مسابقه از قرآن کریم ترجمه حجت الاسلام والمسلمین انصاریان طراحی شده است گفت: منبع مسابقه به همراه سوالات در پورتال تبیان یزد به نشانی www.tebyanyazd.irقابل دسترسی می‌باشد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به ۱۱۴ نفر از افرادی که به تمامی سؤالات پاسخ صحیح بدهند به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله ربع سکه بهار آزادی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کارت هدیه، اقلام فرهنگی و … اهدا می‌شود.

وی افزود: قرعه کشی مسابقه بزرگ قرآنی «بازتاب اعمال در زندگی انسان از منظر قرآن کریم» نیمه اول تیرماه برگزار و از نفرات برتر طی مراسمی تجلیل می‌شود