پیام تبریک فرماندارمیبد به مناسبت هفته معلم

فرماندارمیبد به مناسبت هفته معلم در پیام تبریکی اظهار داشت: کلید طلایی سعادت جامعه، در دست معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت است.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، پیام کامل “حسین فلاح” فرماندارمیبد به شرح ذیل است:

بدون شک پاسداشت قدر و منزلت انسان‌های شریفی که خالصانه در پرتو خورشید تعلیم و تربیت الهی، به شکوفا نمودن استعدادهای نهفته دانش آموزان همت می‌گمارند و در اوج لطافت و پاکی، بذر محبت و مهر را در قلب تشنگان وادی معرفت می‌کارند، در روز و ماه و فرصتی معین، میسر نیست اما با توجه به کلام حضرت علی (ع) که می‌فرمایند: «’ ما لا یدرک کله لا یترک کله؛ کاری را که نمی‌توان به شکل کامل انجام داد، نباید از اساس ترک کرد» در ایام شهادت فیلسوف والامقام شهید مطهری که سالروز شهادتش، بهانه‌ای برای تجلیل از باغبانان بوستان دانش و معرفت گردیده است.

آینده هر جامعه‌ای در سیمای کنونی آموزش‌وپرورش آن جامعه نمایان است و کلید طلایی سعادت جامعه، در دست توانای معلمان است. توجه به این قشر زحمتکش می‌تواند مسئولان را در ایجاد فضایی آرام با تراوشی از همدلی و هم‌زبانی، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، امام‌جمعه فرزانه و دانشمند شهرستان و اهداف دولت تدبیر و امید یاری رساند.

بنابراین موفقیت‌های پیوسته دانش آموزان میبدی برای چندین بار در کنکور سراسری مزید بر این است که مدیران و معلمان و مربیان آموزش‌وپرورش، از جان‌ و دل در راه تعالی و پیشرفت دانش آموزان تلاش کرده‌اند که قطعاً معلمین عزیز در این موفقیت نقش‌آفرینی نمودند.

این‌جانب با تبریک و شادباش «روز معلم» به‌تمامی همکاران تلاشگر و فرهیختگان عرصه تعلیم و تربیت، در سال «حمایت از کالای ایرانی»، همتتان را می‌ستایم و عزت و عظمت ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.