۱۶۱ رسانه مجوزدار در سطح استان یزد فعالیت دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از فعالیت ١۶١ رسانه مجوزدار در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد ١١٩ رسانه مکتوب فعالیت می‌کنند.

به گزارش میبدما به نقل از ایکنا از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در کارگاه آموزشی ارتقاء دانش رسانه ای فرماندهان و مدیران ناجا اظهار کرد: جامعه وقتی به سعادت می رسد که وجهه انتظام بخش برسایر بخش های دیگر سوار شود.

وی با اشاره به اینکه نردبان گفتگو و تفاهم باید از سوی رسانه ها و نیروی انتظامی ایجاد شود تصریح کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی طی چند سال گذشته بسترسازی های مناسبی برای رسانه و نیروی انتظامی انجام داده است.

جوادیان زاده ادامه داد: درصورتی که گفتمان و درد مشترک از سوی نیروی انتظامی و رسانه ایجاد نشود در بحث نظم اقناع دو طرفه شکل نمی گیرد و در نتیجه نظم با چالش های جدی در جامعه مواجه می شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در حال حاضر برخی پژوهش های اجتماعی نشان دهنده کاهش سرمایه اجتماعی است که با گفتگو و تعامل می توانیم سرمایه اجتماعی را ارتقاء دهیم.

وی در عین حال تاکید کرد: گفتگو و تعامل به شکل حرفه ای تر باید با رسانه ها انجام شود که در این مسیر شناخت شگردهای رسانه ای بی تاثیر نخواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه از فعالیت ١۶١ رسانه مجوزدار در سطح استان یزد خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد١١٩ رسانه مکتوب فعالیت می کنند.

وی تعداد رسانه های برخط را ٢٧ و رسانه های الکترونیک را ١۵ مورد اعلام کرد و گفت: ٣۵ مورد سرپرستی نشریه کثیرالانتشاردر استان یزد فعالیت می کنند.