تجلیل از مادران شهدا در حوزه خواهران میبد

یادواره «شهید طلبه محمد حسین مختاری» وبا حضور مادران «شهید هادی ذوالفقاری»، «شهیدجمال برگزی» و«شهید کمال دهقانی» در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) میبد، در جمع اساتید وطلاب این مدرسه برگزار شد.

به گزارش میبدما، به نقل از حوزه خواهران میبد؛ در ابتدای این یادواره، مادر شهید کمال دهقانی از خصوصیات و ویژگی های اخلاقی این شهید بزرگوار گفت: یکی از علل عاقبت بخیری فرزندش ، اهتمام ویژه به نماز جماعت بود و به عنوان مادر شهید ،تنها توصیه من به شما این است که نماز را سبک نشمارید.

در ادامه، مادر شهید جمال برزگری به بیان زندگی نامه ای از شهید پرداخت و از ویژگی های شهید، به کمک کردن به دیگران در هر شرایطی اشاره کرد و رسیدن به سعادت را در گرو احترام به پدر و مادر و نماز اول وقت دانست.

مادر شهید هادی ذوالفقاری از پافشاری و اصرار فرزندش برای رفتن به جبهه گفت و بیان کرد: شهید برای رفتن به جبهه سختی زیادی کشید. وی در پایان سخنانش از بانوان خواست که در فضای مجازی مواظب روابط خود باشند و خود را به گناه نیاندازند.

گفتنی است ؛ در این مراسم، «حجت الاسلام مصطفی زارعی» مسئول نمایندگی سپاه میبد، «مصطفی آقایی» جانشین فرمانده، «حجت الاسلام مرتضی برزگر» مسئول عقیدتی ـ سیاسی حوزه علمیه برادران و «مصطفی مروتی» مسئول نظارت و تأیید صلاحیت، حضور داشتند.

در پایان مراسم حجت الاسلام زارعی از مقام شهید و شهادت نزد خداوند سخن گفتند و با اهدای هدایایی از مادران شهدا تجلیل کردند