بالاترین میزان تماشاچی در استان یزد برای “به‌وقت‌شام”

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: فیلم «به‌وقت شام» بالاترین میزان تماشاچی را در استان یزد به خود اختصاص داده است.

به گزارش میبدما؛ محمود دهقان هراتی در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد در رابطه با تأثیر عمیق فرهنگی فیلم سینمایی «به‌وقت شام» گفت: بررسی میزان تأثیر فرهنگی یک فیلم نیاز به‌دقت و پژوهش دارد و صرفاً در یک دوره زمانی کوتاه اکران یا آمار جشنواره‌ای نمی‌توان به جواب درست رسید.

وی با اشاره به اینکه به‌هرحال استقبال مردم یزد از این فیلم در جشنواره بسیار خوب بود و بالاترین میزان تماشاچی را به خود اختصاص داده است، افزود: خوشبختانه بعد از دیدن فیلم نیز تماشاچیان با رضایت کامل سالن سینما را ترک کردند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: از منظری دیگر و مهم‌تر، یکی از عوامل مهم این فیلم یعنی صدابرداری توسط هنرمند خوب یزدی آقای پیشوایی انجام‌شده بود که باعث ایجاد انگیزه مضاعف بین هنرمندان سینمایی یزد شد به‌خصوص اینکه ایشان کاندیدای دریافت سیمرغ نیز بودند.

دهقان هراتی در پایان بابیان اینکه درمجموع بین ۱۴ اثر سینمایی فجر استانی این فیلم ازنظر تماشاچیان بیشترین توجه را به خود جلب کرد، خاطرنشان کرد: قطعاً پس از گرفتن پروانه اکران عمومی، سینماگران یزد با اطمینان بیشتری برای اکران این فیلم اقدام خواهند کرد.