تصاویر اولین دوره مسابقات تنیس کارگران در میبد

اولین دوره مسابقات تنیس روی میز کارگران میبد برگزار شد

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، با حمایت شرکت کاشی امین، اولین دوره مسابقات تنیس روی میز کارگران میبد با حضور جمعی از کارگران شهرستان برگزار شد.

سید احمد علائی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد با اشاره به اینکه این مسابقات برای اولین بار توسط مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران میبد ویژه کارگران شهرستان برگزار شد افزود: در پایان این دوره از مسابقات ۴ نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

رئیس اداره تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی میبد ضمن تقدیر از مدیریت شرکت کاشی امین میبد که با حمایت خود زمینه برگزاری این مسابقات را فراهم آورد خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت های خودجوشی که واحدهای تولیدی میبد تا به امروز از ورزش کارگری شهرستان داشته اند، امروز شاهد رونق برخی از رشته های ورزشی میبد در سطح استان و کشور هستیم که امیدواریم با مشارکت کارفرمایان، زمینه رشد سایر رشته های ورزش کارگری شهرستان نظیر کشتی، تکواندو، والیبال، بدمینتون، آمادگی جسمانی، جدو و سایر رشته های ورزشی در بین کارگران میبد فراهم آید.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی کارگران میبد متولی بسط و گسترش رشته های ورزشی در بین کارگران شهرستان است افزود: با برنامه ریزی انجام شده در نظر داریم ظرف یک سال آینده نسبت به برگزاری مسابقات برخی از رشته های ورزشی در بین کارگران مشمول قانون کار شهرستان اقدام نمائیم.

لازم به ذکر است در پایان این دوره از مسابقات آقایان علی زارعشاهی از کاشی ارچین و یاسر دهقانی از کاشی کورش به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم انتخاب شدند و آقایان سیدمحمد آتشی و علیرضا علیزاده نیز مقام سوم را به صورت مشترک از آن خود کردند.