دولت علیه ملت

حسن خسروآبادی

  • حسن خسروآبادی

خدایا ! همه ی عزت از آن توست امت مارا عزیز جهان کن!

خیلی زود دست دولتی که قرار بود حافظ عزت ملت باشد دارد رو می شود.دولتی که حرف از تدبیر و امید می زد، شددولت تعلیق . دولت تهدید، دولت تحریم و حالا دولت تحقیر!

کدام دولت بهتر از این می توانست به استکبار خدمت کند؟ آقای رییس جمهور خواسته یا ناخواسته به این ملت ظلم کردید! ستم کردید و جبران شدنی نیست این تحقیر!

روز اول کابینه ای را معرفی کردید که به اذعان دشمنان، تحصیلکردگان  آمریکایی آن از خود دولت آمریکا هم بیشتر است.

یکروز از خزانه ی خالی گفتید. همانروزهایی که وزیران تازه به دوران رسیده تان دکورهای اطاق هایشان را با هزینه های گزاف تغییر می دادند.

روز دیگر خواستید تحریم ها را از سر ملت کم کنید نتیجه اش شد تعلیق انرژی هسته ای و حراج عزت ایران به ثمن بخس. و راستی تهدیدها هم که کم نشد هیچ ؛روزافزون شد.

اگر شما در جریان نیستید برای ماکاملا مشهود است؛ در دولت شما عده ای هستند که با تدبیر !برنامه ریزی کرده اند برای شکستن این ملت! وبرنامه ی در حال اجرایشان، تحقیر ملت است !

آنچه خواب از سر هر صاحب دغدغه ای می پراند وضعیت امروز ایران است در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی.دشمنی که در سالهای گذشته در این روزها شاهد حضور پر افتخار ملت در عرصه های علم و فناوری و فرهنگ و هنر وپیشرفت بود ، فردا دسته گل دولت شما را در بوق و کرنا خواهد کردکه: ببینید جهان! عاقبت استکبارستیزی ایران چگونه است! ببینید ملت گرسنه ی در تحریم ،امروز به لطف توافقنامه ی ژنو دارند با اقلام و کالاهای وارداتی! سیر می شوند!

بدون هیچ تردیدی این ها در دولت شما برنامه ریزی شده است! اگر شما نمی دانید وای بر شما و اگر می دانید که وای برما !

ملت در دادگاه الهی از شما نخواهد گذشت! شما ملت را تحقیر کردید!