برگزاری المپیاد ورزش همگانی در دهه فجر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد در جلسه ساماندهی امور جوانان که با حضور سرپرست معاونت فرمانداری میبد برگزار شد از برگزاری المپیاد ورزش‌های همگانی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، محمدرضا زارع با اشاره به برنامه‌های اداره ورزش و جوانان در ایام‌الله دهه فجر گفت: در ایام‌الله دهه فجر علاوه بر برنامه‌های تعریف‌شده، اولین المپیاد ورزش همگانی را در ۸ رشته در شهرستان میبد در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهیم کرد.

زارع افزود: این المپیاد در ۸ رشته ورزشی، دارت، تنیس روی میز، طناب‌کشی، طناب زنی، داژبال، والیبال ۳ نفره، شوت بسکتبال و پنالتی هدفمند است.

وی گفت: تاریخ برگزاری مسابقات المپیاد ورزش همگانی بانوان در ۱۶ بهمن در مجموعه ورزشی شهید چمران و آقایان در ۲۱ بهمن در پارک بهاران خواهد بود.

رئیس ورزش و جوانان میبد گفت: هدف از برگزاری این المپیاد ایجاد شورونشاط در جامعه در راستای رونق بیشتر ورزش و همگانی کردن آن است.

زارع خاطرنشان کرد: سعی داریم با برگزاری المپیادهای ورزشی در راستای سلامت جامعه، ورزش را به‌عنوان یک نیاز ضروری در سبد زندگی مردم قرار دهیم تا شاهد مواجهه مردم با انواع بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت نباشیم.