خودمان را با صدرنشینی ۲۴ ساله در کنکور گول نزنیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به اینکه دانش آموزان تک بُعدی یکی از معضلات استان یزد تبدیل شده است گفت: خودمان را با صدرنشینی ۲۴ ساله در کنکور گول نزنیم.

به گزارش میبدما به نقل از تسنیم، محمد علی طالبی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد که با حضور یوسف نجفی معاون امور مجلس و استان‌های وزارت آموزش و پرورش در سالن پاکنژاد واقع در بلوار دانشجوی استان یزد برگزار شد با تشکر از زحمات چهار ساله احمد شیرزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: شیرزاد در این سال‌ها با برنامه‌ریزی‌ها و کارهایی که در آموزش و پرورش استان یزد انجام دادد کارنامه کاری بسیار خوبی از خود برجای گذاشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد اضافه کرد: شیرزاد در این سال‌ها با همکاری و تعامل خوب خود با دستگاه‌های مختلف استان زمینه همکاری‌های شایسته‌ای را در استان یزد رقم زد که امیدواریم در ادامه راه در هر مسند و جایگاهی که هستند موفق و موعید باشند.

وی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش سرشار از نیروهای شایسته است گفت: از بین همه این شایستگی‌ها و افراد شایسته افرادی برای مدیر کلی آموزش و پرورش استان یزد معرفی شدند که قرعه به نام فرد فرهنگی استان عباسعلی دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد افتاد.

طالبی با اشاره به اینکه تکریم و تعظیم همه معلمین عزیز در بدنه آموزش و پرورش چه معلمین رسمی، چه حق‌التدریس و چه خرید خدمات آموزشی باید در دستور کار باشد افزود: احترام و شأن این عزیزان زحمت‌کش که فعالیت‌های تأثیرگذاری در کشور انجام می‌دهند از ضروریات است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با تأکید بر اینکه باید به مناطق محروم حتی در شهر یزد توجه شود گفت: در استان یزد مدارس فرسوده که نیازمند به تعمیرات زیادی داریم که در برخی از مناطق حتی برای تأمین نیازهای اولیه خود با مشکل روبه رو هستند.

وی با بیان اینکه نباید با صدرنشینی ۲۴ ساله در کنکور خودمان را گول بزنیم اظهار داشت: مهمترین رسالت ما توجه به ابعاد سبک زندگی، مسائل اجتماعی و فرهنگی و جلوگیری از رشد دانش آموزان تک بُعدی در استان یزد که به یک معضل بزرگ در استان یزد تبدیل شده است.