ایجاد ۱۰۸ نقطه برای فرود بالگرد اورژانس هوایی در یزد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: در حال حاضر ۱۰۸ نقطه اختصاصی در استان برای فرود بالگرد پایگاه اورژانس هوایی استان بمنظور خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شده است.

به گزارش میبدما به نقل از ایکنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ضمن دیدار با پرسنل پایگاه اورژانس هوایی استان، از بخش‌های مختلف این پایگاه بازدید کردند و در جریان گزارش‌های ارائه‌شده از سوی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قرار گرفتند.
محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این دیدار ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آیت‌الله شهید صدوقی (ره) یزد در ایجاد پایگاه اورژانس هوایی استان، پرسنل و کادر پرواز این پایگاه، گفت: همه نسبت به حساسیت و اهمیت این کار واقف هستند و شاهد بازتاب مؤثر این امر خداپسندانه در نجات جان انسان‌ها هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: البته انتظارها و توقعات مردم در شهرستان‌ها و مناطق دورافتاده موجب می‌شود تا شما در امر خدمت به مردم، خدمات اورژانسی و درمانی را باکیفیت بسیار بالا انجام دهید.
محمدصادق طهماسبی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در این بازدید ضمن قدردانی از خدمات پرسنل پایگاه اورژانس هوایی استان در حوادث مختلف، بیان کرد: آموزش و مهارت، آمادگی و حس نوع‌دوستی از ویژگی‌های شما نیروهای ارزشمند است و این کاهش زمان حضور در محل وقوع حادثه شایسته تقدیر است.
احمد دهقان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و شورای پدافند غیرعامل شهرستان‌ها در ایجاد جایگاه و پد فرود اختصاصی بالگرد در تمامی شهرستان‌ها، گفت: در حال حاضر ۱۰۸ نقطه اختصاصی در استان برای فرود بالگرد پایگاه اورژانس هوایی استان به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم ایجادشده است و در یک سال گذشته بیش از ۹۰ بیمار از دورترین نقاط استان و سایر شهرستان‌ها به نزدیک‌ترین مراکز درمانی مجهز انتقال یافته اند.
یادآور می شود در پایان این دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اهدای لوح تقدیر از خدمات و زحمات پرسنل و کادر پرواز پایگاه اورژانس هوایی استان تجلیل کرد.