همایش «بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی» در یزد برگزار می‌شود

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری دومین همایش کشوری «بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی» به میزبانی استان یزد خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از ایکنا، حجت الاسلام محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با حوزویان مأموریت حوزه و روحانیت در استفاده از فضای مجازی و ابزارهای ارتباطی و رسانه ای جدید برای ابلاغ پیام اسلام ناب به سراسر عالم را تأکید کردند.

وی افزود: بنا به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی در سال ۹۴ و نظر به ضرورت مشارکت مؤثر طلاب در فرایند تولید محتوای فاخر و ارزشمند دینی مناسب برای انتشار در فضای مجازی، دومین همایش بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی با موضوع «سبک زندگی دینی و روایت‌گری الگوی زن مسلمان در فضای مجازی» با همکاری و مشارکت مرکز فناوری و اطلاعات و معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در خصوص نحوه ثبت نام در این فراخوان بیان کرد: علاقه مندان به مشارکت در این فراخوان و اطلاع از نحوه آثار تولیدی می توانند با مراجعه به سایت حوزه های علمیه خواهران کشور به آدرس www.whc.ir از بنر ویژه همایش وارد شوند و با کلیک روی دکمه ثبت نام، نسبت به شرکت در فراخوان و ارسال آثار خود اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، قالب های آثار ارسالی را شامل وبلاگ نوشت، کوتاه نوشت و پستهای منتشره در شبکه های اجتماعی برشمرد و افزود: مهلت شرکت در فراخوان و ارسال آثار۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.

وی ادامه داد: عموم طلاب حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور و سایر علاقه مندان می توانند در این مسابقه شرکت کنند و به برگزیدگان در این فراخوان که آثارشان واجد شرایط محتوای تولیدی با ویژگی بازآفرینی محتوای دینی باشد، هدیه ای به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تاریخ برگزاری همایش و تقدیر از برگزیدگان کشوری همراه با گردهمایی فعالان فضای مجازی حوزه علمیه خواهران استان یزد را ۱۷ اسفند همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، در شهر یزد اعلام کرد.

یادآور می شود هدایای نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم چهارمیلیون ریال و نفرات سوم تا پنجم دو میلیون ریال خواهد بود.