شرکت تعاونی بانوان کارآفرین میبد باید با دیدی کارآمد و مثبت فعالیت کند

حسین فلاح گفت: کارآفرینان سنگر سازان بی سنگری هستند و فرایندی را سازماندهی می کنند که مدت دار و زمان بر می باشد اما مطمئنا نتیجه بخش خواهد بود.

به گزارش میبدما؛ وی در نشست تاسیس شرکت تعاونی بانوان کارآفرین که در فرمانداری میبد برگزار شد، اظهار داشت: این تعاونی با همکاری دستگاه ها شکل گرفته و انتظار هم می رود که به آن با دیدی کارآمد و مثبت نگاه شود.

فرماندار میبد با بیان این موضوع که هیئت مدیره منتخب باید با گذاشتن وقت مفید و موثر، بی ادعا کار و تلاش کند، افزود: با نگاهی واحد و با برنامه ریزی مناسب باید از فرصت ها و ظرفیت های خوبی مانند گردشگری، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی استفاده و با ارائه کار خوب، بازاریابی مناسبی انجام داد.

وی آسیب دیدن را از حواشی این مسیر دانست و خاطر نشان کرد: نباید احساس ناامیدی و یأس کنید، و گاهی باید این کاستی ها و کوتاهی ها را به پای نظام اداری گذاشت.

حسین فلاح با بیان ظرفیت های گسترده ای که در میبد وجود دارد، ادامه داد: ما میبدی ها در زمینه های مختلف دانشگاهی، صنعت و آموزش حرفهای زیادی برای گفتن داریم و در این زمینه نیز باید با ارائه متد و الگویی جدید نشان دهیم می توانیم موفق باشیم.

فرماندار میبد در انتها با اشاره به سختی ها و ناراحتی های کار و فعالیت بیرون از خانه، گفت: تمام تلاش ما باید بر این اساس استوار باشد که در کنار خانواده با خوشروئی و برخورد مناسب زندگی کنیم و خستگی خود را به خانه و خانواده انتقال ندهیم.

گفتنی است شرکت تعاونی بانوان کارآفرین، در جلسه ای که با حضور ۵۸ نفر از بانوان میبدی تشکیل شد برای تعیین هیئت مدیره و بازرس این تعاونی اقدام به رای گیری کردند که خانمها فاطمه چوپان، فاطمه شریف، اشرف فلاح، طاهره سادات میرطالبی و طیبه سادات حظیره ای بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و خانمها نجمه اقبال، شهناز زاده عساکره و راضیه شرف الدینی بعنوان اعضای علی البدل این تعاونی و خانم کبری خواجه پور به عنوان بازرس این تعاونی، برای مدت ۳ سال انتخاب شدند.