رییس مرکز قرآنی سازمان‌اوقاف به استان‌یزد سفر می‌کند

رییس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از سفر حجت‌الاسلام حسینی، رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به این استان خبر داد.

به گزارش میبدما؛ محمد حسین کاظمی، رییس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور عصر امروز به استان یزد سفر می کند.

وی ادامه داد: حجت الاسلام حسینی امشب در ویژه مراسمی که در امامزاده شاهزاده فاضل یزد برگزار می شود حضور یافته و این مراسم به صورت مستقیم از شبکه تابان پخش خواهد شد.

کاظمی افزود: دیدار با جامعه قرآنی و پرسش و پاسخ این بخش از دیگر برنامه‌هایی است که امشب برنامه ریزی شده و بازدید از یکی از جلسات هفتگی قرآن در شهر یزد نیز انجام خواهد شد.

رییس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد تاکنون رتبه سوم کشور را در ثبت نام آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم داراست گفت: صبح جمعه نیز مرکز مجازی حفظ قرآن افتتاح شده و در ادامه رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور از امامزاده سیدنصر و فعالیت های انجام شده، بازدید خواهد نمود.