آیت‌الله‌اعرافی، مدیری با دید باز و جدیت کامل است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت : آیت الله اعرافی ، شخصیتی است که با دید باز و جدیت کامل مشغول به فعالیت در مدیریت حوزه های علمیه بوده و این خصوصیت ها در رفتار، بیان و برنامه های این شخصیت مشهود است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در دیداری که با جمعی از بزرگان حوزه خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم، ایشان در بخشی از سخنان خود تأکید داشتند که مراجع عظام تقلید در قم حضور دارند و باید از نظرات آنان استفاده شود.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری «حوزه»، آیت الله فقیهی امروز در نشستی با مسئولان رسانه رسمی حوزه های علمیه که در حاشیه بازدید از این رسانه انجام شد، اظهار داشت: آیت الله اعرافی، شخصیتی است که با دید باز و جدیت کامل مشغول به فعالیت در مدیریت حوزه های علمیه بوده و این خصوصیت ها در رفتار، بیان و برنامه های این شخصیت مشهود است.

وی ابراز داشت: خبرگزاری حوزه نیز تا به امروز به خوبی انجام وظیفه کرده و آبرویی برای حوزه های علمیه می باشد؛ این خبرگزاری جناحی عمل نکرده؛ پیرو خط رهبر انقلاب بوده و به درستی مسیر را می پیماید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: در دیداری که با جمعی از بزرگان حوزه خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم، ایشان در بخشی از سخنان خود تأکید داشتند که مراجع عظام تقلید در قم حضور دارند و باید از نظرات آنان استفاده شود؛ همانطوری که بنده به دلیل حضور آیت الله سیستانی در عراق، در مسائل حوزه علمیه نجف دخالتی ندارم؛ در قم نیز باید مطابق با نظرات مراجع عظام عمل شود.

این استاد درس خارج حوزه تصریح کرد: رسانه حوزه باید بیشتر به طلاب نخبه و شاخص پرداخته تا هم تشویقی برای طلاب باشد؛ هم الگویی برای دیگر عزیزان شوند.

آیت الله فقیهی بیان داشت: باید به مسئله علمیت و علم آموزی در حوزه های علمیه بیشتر پرداخته شود؛ چراکه متأسفانه برخی از مسائل در حال باز کردن جا برای خود بوده و علمیت در مرحله بعد قرار می گیرد و نقش رسانه حوزه در این زمینه مهم است تا بتوانیم بر روی ممتازین حوزه سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم.