سومین جشنواره تئاتر فجر استانی در یزد برگزار می شود

سرپرست اداره ارشاد استان یزد گفت: سومین جشنواره تئاتر فجر استانی در یزد برگزار می شود.

به گزارش میبدما؛ علی غیاثی ندوشن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سومین جشنواره تئاتر استانی از ۱۴ دی ماه در یزد آغاز می شود و گروه های نمایشی از استان های تهران چهارمحال و بختیار رکرمان و یزد آثار خود را به نمایش می گذارند .

وی بیان کرد: نمایش های رسم عاشقی آبها، پینوکیو، ابوبکر محمدی و فاطمه محمدی، بادبان و دریادار را باد برده است و گل عنوان نمایش هایی است که در این جشنواره به روی صحنه می رود .

غیاثی ندوشن با اشاره به اینکه جشن گفتگوی تئاتر ایران عنوانی است که برای سومین جشنواره استانی در نظر گرفته شده است، افزود: برگزیدگان این جشنواره به جشنواره بین المللی تئاتر فجر که اسفند ماه در تهران برگزار می شود راه می یابند .

وی با اشاره به اینکه تلاش شده در ایام برگزاری جشنواره، حال و هوای شهرستان های استان، تئاتری باشد افزود: نمایش های جشنواره در سالن های فرهنگ اردکان، مجتمع فرهنگی مهریز و تالار هنر یزد اجرا می شود.

سرپرست اداره ارشاد یزد با اشاره به اینکه هنرمندان یزدی نیز در این جشنواره حضور فعالی داشته اند، اظهار داشت: نمایش زری سلطان کاری از هنرمندان یزدی است که به این مرحله از جشنواره راه یافته است.