فراخوان کنگره بین المللی شعر توحیدی در میبد

دبیرخانه سومین کنگره بین المللی شعر توحیدی در میبد استان یزد آثار هنرمندان را در بخش های بزرگسال و کودک‌ونوجوان تا پایان دی امسال پذیرش می کند.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری صدا وسیما؛ سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: هنرمندان می توانند تا آخر دی امسال آثار خود را به دبیرخانه سومین کنگره بین المللی شعر توحیدی میبد؛ خیابان امام میدان ولیعصر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال نمایند.

آفرینش آثار توحیدی و گسترش فرهنگ توحید در جامعه هدف برگزاری این رویداد فرهنگی عنوان شد.

آقای علی غیاثی ندوشن افزود: این کنگره در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان و نیز با سه زبان فارسی، عربی و  اردو برگزار می شود.

آقای غیاثی ندوشن گفت: آثار شرکت کنندگان به سه زبان فارسی، عربی و اردو توسط داوران، داوری خواهد شد و آثار فارسی در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان جداگانه بررسی می شود.

توحید و معارف توحیدی، شرح شاعرانه اسماء و صفات خداوند متعال، جلوه های جلال و جمال الهی در پدیده های جهان، تماشای عظمت خداوند در عالم، ستایش و ثنای پروردگار، نیایش و مناجات در آستان حضرت حق، سپاس و شکرگزاری به درگاه خداوند منان، تسبیح و تقدیس خداوند متعال، گفت و گوی عارفانه با معبود ازلی درهمه قالب های شعری، محور و موضوع کنگره برای پذیرش آثار عنوان شد.