همایش رابطین نمایندگی ولی فقیه برگزار شد

همایش هم اندیشی و تبیین مأموریت‌های رابطین نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت بسیج در میبد با حضور حجت الاسلام زارعی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد و رابطین نمایندگی‌های هر حوزه و فرماندهان آن در سالن شهدا این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری بسیج؛ در ابتدای این همایش که به همت نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبدبرگزار شده بود هم اندیشی و تبیین مأموریت‌های رابطین نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت بسیج تشریح شد.
حجت الاسلام والمسلمین زارعی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج میبد ضمن شرح مأموریت و مسئولیت رابطین به الزامات مهم در این زمینه پرداخت و گفت: رابطین در حوزه طبق حدیثی از امام علی (ع) باید خود را امام دیگران بدانند و نفس خود را در این راه اصلاح کنند.
وی افزود: رابطین مخلصانه و بدون هیچ چشمداشتی به مسائل مادی ماموریت‌های خود را به انحو احسن انجام می‌دهند.
جحه الاسلام زارعی در ادامه این همایش ضمن عرض خیر مقدم گویی به کلیه رابطین گفت:موضوع بسیار مهم برای ما و رهبری عزیز روحیه انقلابی و جهادی است که باید از درون بدنه بسیج و سپاه بیرون بیاید و در جامعه نشان داده شود و همچنین معنویت در کنار روحیه جهادی باید دنبال شود وبه عنوان یک تفکر و ایده که خواهان زیادی در جامعه دارد.
وی افزود:عدم توجه به آسیب‌ها و بررسی جامعه در حوزه تهدیدات می‌تواند خطرناک شود و برای جوان و نوجوان به خاطره روحیه تنوع طلبی باید دائم برنامه ریزی کرد و تلاش کنیم در بخش اثر گذاری بر روی مخاطب این روحیه جهادی و انقلابی را تقویت کنیم.