⚽️وضعیت تیم های میبدی در هفته ۱۱ لیگ استان

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال استان تیم ابومسلم یزد با حفظ نوار پیروزی های خود در صدر جدول لیگ برتر فوتبال استان قرار گرفت و تیم یزدخواست میبد نیز اولین امتیاز فصل خود را دشت کرد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال استان یزد، تیم ابومسلم یزد موفق شد با برد سه بر صفر تیم آدران یزد ضمن کسب ششمین پیروزی متوالی خود در این رقابت‌ها ۲۵ امتیازی شود و به صدر جدول ۱۱ تیمی لیگ برتر فوتبال استان صعود کند.

اما تیم یزدخواست میبد که با نتایج ضعیف خود نتوانسته بود تا هفته دهم لیگ برتر فوتبال استان توشه‌ای برای خود جمع کند در این هفته از رقابت‌ها موفق شد در ورزشگاه شهید پوراکبری ابرکوه تیم دارالقرآن این شهرستان را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کند و اولین امتیاز خود در این رقابت‌ها را به دست آورد.

در سه دیدار دیگر این هفته از رقابت‌ها نیز تیم‌های آریا یزد در دیداری خانگی تیم میرک کیش مهریز را با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه شهید نصیری یزد شکست داد و دو تیم مهربد میبد و پاس خاتم در ورزشگاه شهید چمران میبد به تساوی دو به دو رضایت دادند و تندیس زارچ هم با دو گل از سد مهمان خود تیم سرخپوشان یزد گذشت.