دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کار و تعاون

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خبر داد: دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون استان در روز سه شنبه۳۰ آبان ماه، ساعت ۸:۳۰ در محل اداره کل تعاون، کار و و رفاه اجتماعی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «عباس امراللهی» با بیان این خبر اظهار کرد: افراد مجاز جهت حضور در این مسابقه معنوی متشکل از کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنها اعم از همسر و فرزندانی است که سن آنها بالاتر از ۱۵ سال بوده و حداکثر سن تابع مقررات سرپرستی فرزند می باشد.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران و در رشته های قرائت، ترتیل ، حفظ در سه بخش ۱۰جزء ، ۲۰جزء و کل و همچنین مفاهیم قرآن اعم از جلد بیست و دوم تفسیر نمونه از چاپ ۲۷ جلدی دارالکتب الاسلامیه برگزار می شود.

گفتنی است در هر رشته تنها نفر اول اعم از یک زن و یک مرد به شرط احراز حد نصاب، تعیین و معرفی شده و در مرحله کشوری حضور می یابد.

لازم به ذکر است مرحله کشوری مسابقات در آذر ماه برگزار خواهد شد که زمان و مکان دقیق این مرحله متعاقبا به برگزیدگان اعلام خواهد شد.