اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان یزد معرفی شدند

اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان یزد در مراسمی با حضور مسئولان استانی معرفی شدند و به صورت رسمی دوره دو ساله فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری تسنیم، مراسم تحلیف اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان یزد در مراسمی با حضور مسئولان استانی و تعدادی از اعضای جدید و پیشین این هیئت برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین فهیم‌نیا از گروه روحانیون، سیدمحمود الهام بخش از گروه اساتید و سیدمجتبی یاسینی اردکانی از میان پزشکان استان به عنوان سه عضو هیئت منصفه معرفی شدند.

محسن عباسی هرفته از گروه مهندسین، مسعود ملک از گروه روزنامه نگاران، محمدحسین جعفری از گروه وکلا، ابوالقاسم شعشعی از دبیران آموزش و پرورش، محمدرضا بهشتی از گروه اصناف، سعید عبداللهی از قشر کارمندان، علی محمد دهقانی اشکذری از گروه کارگران، سید حسن آسایش از گروه هنرمندان، محمود هرازی از هنرمندان، غلامحسین دشتی رحمت آبادی از گروه بسیجیان و حسن مفیدی هم از میان نویسندگان استان انتخاب شدند.

در پایان این مراسم از اعضای پیشین هیئت منصفه مطبوعات استان تجلیل به عمل آمد و اعضای جدید با سوگند به قرآن کریم، فعالیت دو ساله خود در این هیئت را آغاز کردند.