⚽️وضعیت تیم‌های فوتبال میبدی در لیگ برتر استان یزد

تیم آریا یزد با برد در هفته نهم لیگ برتر فوتبال استان و توقف دیگر مدعیان حاشیه امنیت خود در صدر جدول رقابت ها را افزایش داد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، هفته نهم لیگ برتر فوتبال استان با پنج دیدار برگزار شد که تیم آریا یزد در ورزشگاه شهید پاکنژاد یزد موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم آدران را شکست دهد و با ۲۱ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رقابت‌ها تثبیت کند.

در بازی دیگر این هفته از رقابت‌ها دو تیم مهربد میبد و میرک کیش مهریز در ورزشگاه شهید چمران میبد به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم موفق شدند سه بار توپ را در خط دروازه حریف خود عبور دهند و در نهایت به تساوی سه به سه رضایت دادند.

تیم ابومسلم یزد که سه هفته گذشته رقابت‌ها با پیروزی زمین بازی را ترک کرده بود در این هفته از رقابت ها هم موفق عمل کرد و در دیداری خارج از خانه با نتیجه دو بر صفر تیم تندیس زارچ را مغلوب خود کرد و چهارمین پیروزی پیاپی خود را در ورزشگاه ۱۷ شهریور زارچ جشن گرفت.

دو تیم قعر جدولی دارالقرآن ابرکوه و پاس خاتم هم در ورزشگاه شهید پوراکبری خاتم با هم دیدار کردند که این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع نماینده ابرکوه به پایان رسید و تیم دارالقرآن با کسب این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده هفتم جدول یازده تیمی رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم های فرانتک اشکذر و سرخپوشان یزد هم در ورزشگاه ۲۲ بهمن اشکذر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با نتیجه تساوی صفر به صفر به پایان رسید.