همایش فصلی مدیران ناحیه مقاومت میبد برگزار شد

همایش فصلی مدیران شعب نمایندگی ناحیه مقاومت میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری بسیج، این همایش که همزمان با شب شهادت امام سجاد (ع) در سالن اجتماعات ناحیه میبد برگزارشد”حجه الاسلام زارعی مسئول نمایندگی، ولی فقیه” در این ناحیه با اشاره به حدیثی از امام زین العابدین نکاتی را به مجموعه مدیران نمایندگی متذکر شد.
وی در ابتدا ضمن تسلیت شهادت چهارمین اخترآسمان امامت و ولایت با اشاره به حدیث “اَلْقَوْلُ الْحَسَنُ یُثْرِى الْمالَ وَ یُنْمِى الرِّزْقَ وَ یُنْسِئُ فِى الاَْجَلِ وَ یُحَبِّبُ اِلَى الاَْهْلِ وَ یُدْخِلُ الْجَنَّهَ” از امام سجاد (ع) بیان نمود؛ داشتن اخلاق وگفتار نیکو چند ویژگی دارد که امام سجاد (ع) در این حدیث به تصویر کشیده است.
وی گفت: از ویزگی‌های انسان خوش خلق ونیکو سخن، افزایش روزی و برکت دادن به رزق، تاخیر در اجل و مرگ و محبوب کردن انسان نزد خانواده اش می‌باشد که ما مدیران شعب نمایندگی بایدمتخلق به این صفت باشیم.
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میبد در ادامه با تاکید بر انجام هرچه بهتر وظایف و برنامه‌های محوله، خواستار تلاش بیشتر اعضای شعب جهت بالا بردن کیفیت کاری برنامه‌ها شد.
در ادامه آقای هادی آخوندی یکی از هادیان سیاسی شهرستان میبد، به ذکر مسائل سیاسی روز کشور پرداخت وافزود: همانطور که مقام معظم رهبری بیان فرمودند: فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید که البته به این واسطه جوانان ما با مسائل سیاسی هم کم وبیش آشنا هستند، همانطور که ما در طول این چند ماه مشاهده نمودیم عدو سبب خیر شد وبا شهات محسن حججی کشور وحتی جهان متحول شد.
وی در ادامه به موضع گیری‌های آقای ترامپ اشاره نمود وتصریح کرد: پس از سخنان ترامپ فضای همدلی در کشور ما بیش از پیش حاکم شده است واین نشان از ضعف دولت آمریکا در این زمینه می‌باشد.
آخوندی در پایان ۳ اصل سیاست خارجی ایران را عزت، حکمت ومصلحت دانست وافزود: ما باید با بالابردن بینش سیاسی خود این اصول را در کشورخود پیاده نمائیم.
در پایان این همایش هریک از ۴ شعب سیاسی، عقیدتی، نظارت و روابط عمومی حوزه‌ها به صورت تخصصی به بررسی وعملکرد هرچه مطلوبتر خود در فصل آینده پرداختند.