تمدید ثبت نام دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، از تمدید ثبت نام دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان یزد تا ۳۰ مهرماه خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «محمد حسین ریاحی» گفت: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی بوده و فرصت نکرده در مهلت مقرر اولیه نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند، می توانند تا ۳۰ مهرماه سال جاری در دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر ثبت نام کنند.

وی افزود: این جشنواره هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آن ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهمترین شرایط حضور کارآفرینان در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر اعلام کرد: بنگاه هایی که حداکثر تا ۱۵% از سهام آنها متعلق به نهادها/شرکت های دولتی یا عمومی باشد، قبل از سال ۱۳۹۳ تاسیس شده باشد و نیز تمامی بنگاه های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه‌های خرد،کوچک، متوسط و بزرگ می توانند در این رقابت شرکت کنند.

ریاحی افزود: کارآفرینانی که در جشنواره کارآفرینان برتر سال های ۹۴ یا ۹۵ به عنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی انتخاب شده باشند، امکان ثبت نام در جشنواره سال ۹۶ را نخواهند داشت.

وی اشاره کرد: کلیه مراحل ثبت نام و داوری جشنواره به صورت اینترنتی می باشد و ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پذیرش هرگونه فرم و مستندات به صورت دستی معذور هستند.

این مقام مسئول اعلام کرد: تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند می توانند در مهلت اعلام شده به سایت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد به آدرس اینترنتی www.yazd.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم‌های مربوطه و ارسال مستندات در سامانه دورازدهمین جشنواره کارافرینان برتر اقدام کنند.

گفتنی است کارآفرینان برتر در این جشنواره در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در پایان یادآور شد متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد واقع در بلوار دانشجو- اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان یزد، طبقه همکف، اداره توسعه کارافرینی مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۸۲۵۴۷۲۶ تماس بگیرند.