صدا و سیمای مرکز یزد، اعتماد مردم دارالعباده را پاس بدارد

متولیان صدا و سیما چندین ساعت از آنتن این رسانه را در حالی در اختیار فرد مزبور قرار داده اند که پزشکان شریف و خوشنام متعددی در استان در حوزه تخصصی وی، مشغول به خدمت هستند و حتی یک صدم شائبه های تخلف وی را نیز در کارنامه خود ندارند.

اخیرا صدا و سیمای استان یزد در یکی از برنامه های خود، پزشکی که به اخذ وجوه خارج از تعرفه، شهرت کلانی در استان دارد را دعوت نموده است.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، متولیان صدا و سیما چندین ساعت از آنتن این رسانه را در حالی در اختیار فرد مزبور قرار داده اند که پزشکان شریف و خوشنام متعددی در استان در حوزه تخصصی وی، مشغول به خدمت هستند و حتی یک صدم شائبه های تخلف این گونه افراد را نیز در کارنامه خود ندارند.

شایان ذکر است، یکی از راههای آشنایی و دسترسی مردم به پزشکان متعهد و متخصص، برنامه های رادیویی و تلویزیونی است و مردم یزد این مسئله را به صورت پیش فرض پذیرفته اند که مطمئنا صدا و سیما از چهره های نه چندان خوشنام و غیرمتعهد دعوت نمی کند؛ بنابراین بر مسئولین محترم صدا و سیمای استان یزد فرض است که این اعتماد را به نحو احسن پاس بدارند و خدای ناکرده اسیر جوسازی های باندی و سیاسی نشوند.