سایت تندرو یزدی منظور خود از شاد نبودن یزدی‌ها را آشکار کرد +عکس

این سایت تندرو با درج مطلبی زرد و منافی فرهنگ اسلامی و بومی کشورمان، روابط پیش از ازدواج را آن هم با شکلی زننده با درج تصاویر مبتذل شادیهای مصنوعی یک زوج جوان تبلیغ کرده است.

یکی از سایتهای مجازی وابسته به محفل دوم خزدادی‌های یزد که اخیرا در گفتگویی با استاندار یزد سعی کرده تا مردم یزد را افسرده و غمگین جا بزند، در جدیدترین شیرین کاری خود با درج مطلبی، منظورش را از شادی به خوبی آشکار کرده است.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، این سایت تندرو با درج مطلبی زرد و منافی فرهنگ اسلامی و بومی کشورمان، روابط پیش از ازدواج را آن هم با شکلی زننده با درج تصاویر مبتذل شادیهای مصنوعی یک زوج جوان تبلیغ کرده است.

این سایت در توضیح مطلب یاد شده نوشته: «این زوج کوشیده اند بازیگوشانه در برابر دوربین بایستند تا سرزندگی دوران نامزدیشان به گونه ای شادی بخش اما متفاوت در قاب تصویر بنشیند. آنها می گویند: ما سعی کردیم از قالب شخصیت خود بیرون برویم تا دیوانه-وار شاد باشیم… و فکر می کنیم این اتفاق افتاده است. تصاویری از این زوج را که برای ما قابل انتشار است، می بینیم»

اشاره این سایت یزدی به شادی این زوج به خوبی نشان می دهد که منظور این قشر -که به صورت سنتی هیچ جایی در افکار عمومی ایرانیان و یزدیها نداشته اند- از شادی، همان شادی هیجانی با تعریف غربی است که صرفا در سبک زندگی غربی تجلی می یابد و البته به اذعان خود غربیها ارمغان این نوع سبک زندگی، چیزی جز فروپاشی خانواده و ترویج روابط فاسد و بدون چارچوب و در نتیجه بازتولید بیشتر و بیشتر افسردگی و تنهایی افراد نبوده است.

Image 1

Image 2

مطلب مرتبط: وقاحت سایت تندرو یزدی به نقل خبر مستقیم از بی‌بی‌سی فارسی رسید +عکس