تجهیز کتابخانه دانشگاه میبد با بیش از ۱۴۰۰ جلد کتاب

همزمان با آغاز سال تحصیلی۹۷-۹۶ و بهار تعلیم و تربیت، بیش از ۱۲۰۰عنوان و ۱۴۰۰نسخه کتاب جدید مرتبط با رشته های تحصیلی و گروه های آموزشی با اعتیاری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال خریداری و به دامنه کتابهای موجود در کتابخانه مرکزی دانشگاه میبد اضافه شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی دانشگاه، حمیده رحیمی مسئول کتابخانه مرکزی دانشگاه میبد از اضافه شدن بالغ بر ۱۲۰۰ عنوان و بیش از ۱۴۰۰ نسخه کتاب به ظرفیت کتابخانه مرکزی دانشگاه خبر داد.
وی گفت: کتب خریداری شده مرتبط با همه گروه های آموزشی از جمله حوزه مهندسی پزشکی، مهندسی مواد، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، گروه فقه و حقوق، گروه علوم قرآن و حدیث، گروه فلسفه و حکمت اسلامی، گروه جغرافیا، گروه مدیریت، گروه اقتصاد، گروه ایرانشناسی و … می باشد که براساس نیاز سنجی صورت گرفته از گروه های آموزشی و در راستای ترویج فعالیتهای پژوهشی وغنی سازی کتابخانه مرکزی خریداری شد.
رحیمی اظهار داشت: این کتابها با سفارش اساتید و دانشجویان و با تایید کتابخانه مرکزی و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیون تومان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری شده و پس از فهرست نویسی و کدگذاری به دامنه کتابهای موجود در کتابخانه اضافه شد و در حال حاضر قابل استفاده برای عموم دانشجویان و اساتید می باشد.