نشست مسئولان دانشگاه میبد با معاون بین الملل المصطفی

رئیس دانشگاه میبد به همراه معاون بین الملل این دانشگاه، با حضور در سازمان مرکزی جامعه المصطفی العالمیه، با معاون ارتباطات و بین الملل المصطفی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری حوزه، در این نشست ، دکتر کلانتری، رئیس دانشگاه میبد، به معرفی این دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه میبد در حال حاضر پذیرای ۲۰۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است و حدود ۶۰% از دانشجویان این دانشگاه را خواهران تشکیل می دهند.

وی با اشاره به ارائه ۱۵ رشته در حوزه علوم انسانی و فنی و مهندسی در دانشگاه میبد، از آمادگی این دانشگاه برای همکاری با جامعه المصطفی العالمیه در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خبر داد.

رئیس دانشگاه میبد با اشاره به ارتباط خوب این دانشگاه با حوزه علمیه میبد، خاطرنشان کرد: در نظر داریم با ایجاد ارتباط و فراهم نمودن زمینه های همکاری با دانشگاه های دارای تجربیات موفق بین المللی همچون جامعه المصطفی العالمیه، از تجربیات ارزشمند این مراکز در عرصه بین المللی بهره مند گردیم.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین قنبری، ضمن خوش آمدگویی به مسئولان دانشگاه میبد، به معرفی جامعه المصطفی العالمیه پرداخت و از آمادگی المصطفی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری با این دانشگاه خبر داد.

معاون ارتباطات و بین الملل المصطفی، برگزاری همایش های مشترک، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، تبادل استاد و دانشجو، برگزاری سمینارهای آنلاین، برگزاری کنگره شخصیت شناسی آیت الله حائری و… را از زمینه های مناسب برای همکاری مشترک برشمرد.

شایان ذکر است: در پایان این دیدار، مقرر شد پیش نویس تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه میبد و جامعه المصطفی العالمیه، با توجه به ظرفیت ها و نیازهای موجود، آماده گردد.