محمود اسدزاده: از تجربه ای که کسب کردم، برای خدمت به مردم شهرم استفاده می کنم/ باید شهر را همان طور که مورد نظر امام صادق(ع) است، بسازیم

با توجه به تجربه ای که در کارهای عمرانی و فرهنگی در سطح استان و مخصوصا در ساخت عتبات عالیات داشتم، افتخار پیدا کردم که بتوانم خدمتی نیز به مردم و شهر خودم داشته باشم.

محمود اسدزاده در گفتگو با خبرنگار میبدما گفت: با توجه به تجربه ای که در کارهای عمرانی و فرهنگی در سطح استان و مخصوصا در ساخت عتبات عالیات داشتم، و عمده فعالیت بنده که در شهرهای مختلف و همین طور در کشور عراق بوده است، افتخار پیدا کردم که بتوانم خدمتی نیز به مردم و شهر خودم داشته باشم.

وی افزود: با پیشنهاد برخی از اعضای شورا، و برخی از گروه ها، که تقاضا کرده بودند در این مسیر وارد شوم، برنامه خود را برای ساخت و ساز و پیشرفت و آبادانی شهرستان ارائه کردم که طی دو جلسه این برنامه ها مورد بررسی اعضای محترم شورا قرار گرفت و در نهایت از بین افراد محترم دیگری که در این محور وارد شده بودند، انتخاب شدم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات شهرستان میبد ادامه داد: امیدوارم در این دوره که مورد اعتماد قرار گرفته ام، بتوانم در مرحله اول رضایت خدا را، و در مرحله دوم رضایت ائمه اطهار که شهرمان با نام و یادشان مطهر است و در مرحله سوم رضایت همه مردم میبد را کسب کنم.

اسدزاده تصریح کرد: تلاش خود را خواهم کرد تا در انتهای این دوره کاری، مورد رضایت مردم واقع شوم و جواب حسن‌نیت نمایندگان آنها را با فعالیت موثر خود بدهم.

شهردار جدید میبد در پاسخ به خبرنگار ما در مورد جایگاه اصحاب رسانه در این دوره اظهار داشت: برای انجام شفافیت و اطلاع مردم از مسائل و هزینه‌کردهای شهری، به وجود خبرنگاران نیاز است و در کار خود، فاصله با خبرنگاران و اصحاب رسانه نخواهم داشت، در این دوره مخالف و منتقد نیز صدایشان شنیده خواهد شد و سعی می کنیم با کمک همه دغدغه‌مندان شهر را به سوی آبادی و پیشرفت سوق دهیم.

محمود اسدزاده در پاسخ به این سوال که ظرفیت های بزرگی مانند “جبهه فرهنگی انقلاب میبد” در دوره مدیریت وی چه جایگاهی دارند، افزود: از کارگروه های مردمی و تشکل های نخبه استفاده می کنیم و نظرات آنها را می شنویم و در پیشبرد اهداف شهرستان مورد استفاده قرار می دهیم، ما باید شهر را همان طور که مورد نظر امام صادق(ع) است بسازیم و پتانسیل جوان، مومن و افراد فرهنگی بهترین کمک کار ما در این مسیر خواهند بود.