مراسم تجلیل از اعضای شوراهای شهر و روستای میبد برگزار شد

مراسم تجلیل از نمایندگان شوراهای شهر و روستای شهرستان میبد با پایان رسیدن دوره‌ی فعالیت شورای چهارم، برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ این مراسم با حضور اعضای شوراهای شهر و روستای میبد و مسئولین شهرستان در حالی برگزار شد که منتخبان شورای پنجم نیز حضور داشتند.

فرماندار میبد با اشاره به اتمام دوره مسئولیت هر مسئولی در زمانی خاص، گفت: این اتمام مسئولیت به معنای آن نیست که ادامه خدمت نیز پایان یافته است، بلکه تجربه اندوخته شده در این دوره می تواند در دوره بعدی به کمک دیگران بیاید.

حسین فلاح افزود: در دوره گذشته مشکلات عدیده ای بر سر راه بوده، اما کارهای خوبی هم انجام شده و نیاز به ارزیابی بیشتری داریم که چهار سال دیگر در شرایطی بهتر مورد نقد و نظر مردم و مسئولین قرار بگیریم.

وی عنوان کرد: اعضای شورای جدید توجه کنند که دولت دیگر پول و اعتبار کافی ندارد، و این اعتباراتی هم که می آید برای برخی از زیر ساخت ها تخصیص می یابد. و از دوستان می‌خواهم از بحث ارزش افزوده در شهرداری غافل نشوید.

فلاح تاکید کرد: توجه خاصی نیز به مباحث فرهنگی و اجتمای و به نوعی نشاط اجتماعی داشته باشید؛ مباحث ورزش، توجه به مشکلات جوانان، مباحث مشاوره ای و … را در برنامه های خود داشته باشید و از آنها غفلت نکنید.

فرماندار میبد با اشاره به این موضوع که اعضای شورای شهر چهارم در کنار منتخبین شورای پنجم هستند، افزود: باید همفکری و همیاری را در برنامه داشته باشیم، وگرنه اگر شهری داشته باشیم که همه جای آن آباد باشد ولی مردم در این جامعه به نوعی کامل نباشند، بقیه چیزها فایده ای ندارد.

حسین فلاح در انتها گفت: به منتخبان دوره پنجم تبریک می گوییم و ان شاءالله بتوانیم در کنار هم و همیار با هم، در مسیر توسعه شهر تلاش کنیم.

در ادامه این جلسه، گل محمدی از اعضای اولین دوره شورای شهر میبد گفت: در سال ۱۳۷۷ و با انتخاب مردم پنج نفر در شورای شهر مشغول شدیم که شورا، از لحاظ امکانات و پشتیبانی در سطح بسیاری پایینی قرار داشت.

وی افزود: امروزه شرایطی به مراتب بهتر را شاهد هستیم و اگر شورای شهر بتواند شهرداری با مدیریت اجرایی قوی بر سر کار بیاورد، موفقیت های زیادی را می توانیم به دست آوریم.

این مراسم که همراه با پخش کلیپ فعالیت های چهار ساله شهرداری و شورای چهارم همراه بود در انتها با تجلیل از اعضای شوراهای شهر و روستای شهرستان به پایان رسید.