انتخابات تشکل‌های مردم نهاد در فرمانداری میبد برگزار شد/ تصاویر

فرماندار میبد ابراز امیدواری کرد شورای شهر جدید هم بتواند تعاملات خوبی با این گروه ها داشته باشد و از ظرفیت آنها در پیشبرد اهداف شهرستان استفاده کند.

انتخابات تعیین نماینده تشکل‌های مردمی در هیئت نظارت بر موسسات و تشکل های مردم نهاد در فرمانداری میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ این انتخابات هر دو سال یکبار و با دعوت از نمایندگان تشکل های مردمی برگزار می شود و هدف آن انتخاب یکی از اعضای هیئت نظارت بر موسسات و سازمان های مردم نهاد می باشد.

فرماندار میبد با بیان این نکته که از حدود ۲۴ موسسه ای که در شهرستان وجود دارد حدود ۱۲ تای آن فعالیت‌های موثر و خوبی دارند، در گفتگو با خبرنگار میبدما اظهار داشت: این موسسات در زمینه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و … کمک های خوبی به ارگان ها و ادارات دولتی می کنند.

حسین فلاح با تاکید بر این موضوع که این تشکل‌ها حمایت های معنوی و گاهاً مالی را نیاز دارند، افزود: هر چند بعضاً ما مسئولین به علت مشغله های فراوان و روزمرگی های اداری، این محور را فراموش می کنیم اما همه سعی ما بر این است که ان‌شاءالله با کمک شورای شهر جدید، شهرداری و نماینده شهرستان، کمک های بیشتری را برای آنها صورت دهیم.

وی در انتها از فعالیت های خیرخواهانه و بدون چشمداشت گروه ها و موسسات مردم نهاد تشکر ویژه کرد و ابراز امیدواری کرد شورای شهر جدید هم بتواند تعاملات خوبی با این گروه ها داشته باشد و از ظرفیت آنها در پیشبرد اهداف شهرستان استفاده کند.

لازم به ذکر است سه کاندیدای این دوره، آقایان محمد حسین صادقیان مدیر موسسه راه روشن ندوشن و کارشناس ارشد برنامه ریزی، رضا محبی نماینده خانه نخبگان میبد و کارشناس ارشد اقتصاد و سعید مدیرنانساز نماینده تشکل سلامت محور، بودند که بعد از دو دور رای‌گیری و در نهایت قرعه‌کشی به علت یکسان بودن آراء، آقای محمد حسین صادقیان ندوشن، به عضویت هیئت نظارت در آمد.

هیئت نظارت، تشکیل شده از سه نفر که جدا از نماینده موسسات مردم نهاد، فرماندار و نماینده شورای شهرستان نیز در آن حضور دارند.