رسانه های میبد، باعث ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان باشند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد گفت: رسانه های شهرستان میبد، در بحث امیددهی به مردم برای مشارکت در انتخابات پیش رو تلاش کنند.

به گزارش میبدما؛ علی باقرپور در نشستی با تعدادی از اصحاب رسانه میبد ضمن با اهمیت خواندن موضوع انتخابات برای کشور، اظهار داشت: دشمن همه تلاش خود را معطوف به ناامید کردن مردم از نظام اسلامی کرده و تلاش می کند انتخابات کم‌رمقی در کشور برگزار شود که رسانه ها باید با ورود موثر، شور و امید را به جامعه القا کنند.

وی با اشاره به اعلام شدن برخی از مصداق های جرائم انتخاباتی در روزهای آتی، افزود: رسانه های میبد طبیعتا در انتخابات پیش رو از کاندیداهای خاصی حمایت می کنند که البته از این لحاظ مشکلی وجود ندارد، اما تایید کردن و تبلیغ کردن یک کاندیدا نباید به تخریب دیگر افراد منجر شود و اخلاقمداری باید محور فعالیت های رسانه ای در این شرایط باشد.

باقرپور با بیان این موضوع که تبلیغات و فعالیت های رسانه ای در عین اخلاقمداری باید به سمت رقابتی شدن فضا پیش رود، گفت: محتوایی که قرار است در رسانه ها منتشر شود حتما قبل از انتشار مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا محتوای نادرست انتشار پیدا نکند، در این مسیر نیز جهت صحت و سقم این محتوا امکان کمک گرفتن از نیروی انتظامی وجود دارد.

وی با اشاره به رصد فضای مجازی توسط مسئولین ذیربط، گفت: برخی از اتفاقات در جامعه رخ می دهد که به راحتی قابل کنترل است اما متاسفانه حاشیه سازی و شلوغ کردن برخی از افراد و دادن بازخوردهای تمام نشدنی، باعث تداوم و اوج گرفتن حواشی شده و ناامیدی در بین مردم را تقویت می کند.

علی باقرپور در انتها از رسانه های میبد درخواست کرد با ایجاد امید در بین مردم، باعث ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه باشند.