میبد میزبان خدّام حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام/ تصاویر

در سال شروع این حرکت عظیم که از سال ۸۷ انجام گرفت فقط پنج استان از جمله استان یزد، در طرح بود که اکنون این کار به برکت اقا امام رضا(ع) در ۳۱ استان و ۳۴ کشور خارجی انجام میشود

همزمان با دهه کرامت، میبد میزبان خدام حرم علی بن موسی الرضا(ع) شد.

به گزارش میبدما، خادمان حرم علی بن موسی الرضا(ع) امروز میهمان شهرمان شدند و در برنامه ای از پیش تعیین شده به دیدار بیماران و محرومین شتافتند.

یکی از خدام در گفتگو در مورد این حرکت بزرگ گفت:۱۰سال است که این حرکت بزرگ با عنوان طرح خورشید ولایت در دهه کرامت انجام میشود .

وی با بیان اینکه این طرح در جهت محرومیت زدایی و شناسایی مناطق محروم و انجام میگیرد اظهار داشت: امسال ۱۰نفر از خدام استان قدس مهمان استان یزد هستند که در دهه کرامت در تمام شهرستانهای یزد حضور پیدا مکنند.

مقیمیان افزودند: در سال شروع این حرکت عظیم که از سال ۸۷ انجام گرفت فقط پنج استان از جمله استان یزد، در طرح بود که اکنون این کار به برکت اقا امام رضا(ع) در ۳۱استان و ۳۴کشور خارجی انجام میشود و در حاشیه آن نیز بیش از ۳۶ هزار برنامه فرهنگی انجام میشود.

مسئول تیم خدام حاضر در میبد با بیان اینکه در طول این ۱۰سال ما هر سال یک شعار خاص داشته ایم عنوان کرد: شعار امسال طرح خورشید ولایت “به تو اقتدا میکنم” است که برگرفته از سیره ائمّه و علی بن موسی الرضا است و از مبلغین حوزه و دانشگاه و خدام نیز در این بازدیدها حضور دارند.

وی در پایان با اعلام این خبر افزود :امسال برای اولین بار سامانه پیامکی افتتاح شده است که مردم عزیز میتوانند با ارسال عدد ۸به سامانه ۱۰۰۰۸۸۸در قرعه کشی استان قدس رضوی شرکت کنند و در صورت برنده شدن سه روز مهمان امام رضا (ع) خواهند بود. همچنین مردم عزیز میتوانند دلنوشته و حرفهای خود با اقا علی بن موسی الرضا در میان بگذارند.

لازم به ذکر است خدام حرم علی بن موسی الرضا(ع) امروز و در اولین قدم میهمان بیت امام جمعه شهرستان شدند و برخی از مسئولین و امام جمعه موقت میبد به آنها خوش آمد گفتند. در ادامه نیز منزل مرحوم زرافشان (اهدا کننده عضو)، بیمارستان امام صادق(ع)، موسسه کودکان بی سرپرست، شهرک صنعتی میبد و روستای درین مکان هایی بود که خدام امام رضا(ع) با پرچم متبرک رضوی بازدید داشتند.