جلسه بررسی و پیگیری تقویت زیرساخت‌های بهداشت در میبد برگزار شد + تصاویر

نشست بررسی مسائل بهداشت و درمان شهرستان میبد در بیت ایت الله اعرافی برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ در این جلسه که با حضور آیت الله اعرافی، دکتر میرمحمدی، حسین فلاح فرماندار و دیگر مسئولین میبدی برگزار شد، مشکلات و مسائل مربوط به زیرساخت های مورد نیاز در حوزه بهداشت بررسی و پیگیری شد.

یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه، نامناسب بودن و اجاره ای بودن ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد بود که مقرر شد پیش از اتمام سال جاری پروژه ساخت و ساز بنای جدید این اداره آغاز شود.

در مورد روستای درین نیز مقرر شد خانه بهداشت سیاری این روستا با بودجه و اعتباری که با کمک نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد و فرماندار میبد جذب می‌شود، تا اواسط سال آینده تکمیل شود.
مسائل مرکز جامع سلامت شهر ندوشن نیز با رایزنی تلفنی دکتر میرمحمدی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یزد همراه بود که تا انتهای سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
بررسی پاکسازی زباله‌های عفونی، تجهیز اداری و خانه‌های بهداشت، راه‌اندازی کلینیک دیابت در بیمارستان میبد، جانمایی زمین جهت پایگاه بهداشت در منطقه‌ی جعفرآباد و شهرک شهدا و شهرک امام صادق علیه السلام و بفروئیه جهت پوشش جمعیتی بیشتر در آینده‌ای نزدیک و دیگر مسائل و مشکلات این حوزه نیز در این جلسه انجام گرفت که در مورد هر کدام از مسائل مطرح شده مصوباتی صورت گرفت.