برگزاری برنامه های متنوع ورزشی توسط اداره ورزش جوانان شهرستان میبد در دهه کرامت

اداره ورزش جوانان میبد به مناسبت دهه کرامت، برنامه های متنوعی مانند مسابقات “دال‌پلان” بانوان در ورزشگاه چمران، جشن خانوادگی در دانشکده علوم قرانی و همایش پیاده روی بانوان را برگزار خواهد کرد

اداره ورزش جوانان میبد در هفته کرامت برنامه های متنوع ورزشی برگزار می کند.

به گزارش میبدما؛ مسابقات داژبال (ورزش وسطی) بانوان، یکی از برنامه های پرطرفدار می‌باشد که به مناسبت هفته کرامت و در ورزشگاه ۱۲۰۰ نفره شهدا برگزار می شود.

کارشناس ورزش بانوان میبد، در گفتگو با خبرنگار میبدما گفت: برگزاری این مسابقات به صورت بین‌باشگاهی و با تیم های ۵ نفره صورت خواهد گرفت.

نرگس بی‌غرض افزود: این مسابقات در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته اینده و از ساعت ۸ صبح در ورزشگاه شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به سادگی و پیچیده نبودن این ورزش و همچنین استقبال خوب بانوان در دوره های قبل، افزود: این دوره از رقابت ها، سومین سال پیاپی خود را طی می‌کند و بانوان ۲۰ الی ۳۵ سال می توانند در آن شرکت کنند.

وی افزود: علاقمندان می توانند با ارائه کارت بیمه ورزشی و کپی شناسنامه، تا فردا برای ثبت نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است اداره ورزش جوانان میبد به مناسبت دهه کرامت، برنامه های متنوعی مانند مسابقات “دال‌پلان” بانوان در ورزشگاه چمران، جشن خانوادگی در دانشکده علوم قرانی و همایش پیاده روی بانوان را برگزار خواهد کرد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره ورزش جوانان شهرستان میبد با شماره تلفن ۳۲۳۳۱۱۷۷ تماس بگیرند.