مسئولان کشور باید به فرمان ضد مهاجرتی ترامپ پاسخ قاطعی بدهند / در مقابل زیاده خواهی های امریکا بایستند و مقاومت کنند

تا به حال از سوی مسئولین حرف شنیدیم و امروز باید مسئولان در مقابل هر تصمیم و تحریم های خثمانه امریکایی ها پاسخ متقن و محکم داده و ساکت ننشینند.

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته ، اجرای فرمان ضد مهاجرتی ترامپ رئیس جمهور امریکا در ساعت ۴ و نیم صبح امروز بر علیه ۶ کشور مسلمان را محکوم کرد و گفت : این فرمان ، بیعت بدی است که مردم ۶ کشور مسلمان را برای مسافرت به امریکا محروم می کند .
به گزارش میبدادینه؛ حجت الاسلام محمود کارگر افزود : مسئولان کشور ما باید در مقابل این توهین آشکار امریکایی ها که صورت گرفت ، پاسخ قاطعی بدهند.
خطیب جمعه موقت میبد همچنین تصویب مصادره ساختمانی از اموال ایران از سوی دادگاهی در امریکا را خبیثانه دانست و گفت : این مصادره به بهانه های واهی و در اختیار گروهی صهونیست قرار دادن ، عملی آشکار از نقض قوانین بین المللی است .
مسئولان در مقابل تصمیم های خثمانه امریکا ساکت ننشینند
وی تصریح کرد : من به مسئولان به ویژه اعضای تیم هسته ای توصیه می کنم مروری به مصاحبه های خود بکنند و ببینند که در آغاز مذاکرات چه چیزی به مردم گفتند.
حجت الاسلام کارگر خاطرنشان کرد : در آن زمان این عزیزان گفتند که اگر امریکا و مذاکره کنندگان مقابل تخطی کردند ، در یک ماه می توانیم به حالت اول برگردیم ، در حالی که امروز ۲ سال از آن مذاکرات گذشته است و امریکایی ها هر روز مرتب به بهانه های مختلف ایران اسلامی را تحریم می کنند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان با بیان اینکه قرار بود تحریم های قبلی هسته ای برداشته و هیچ تحریم جدیدی بر علیه ایران نباشد تصریح کرد : تا به حال از سوی مسئولین حرف شنیدیم و امروز باید مسئولان در مقابل هر تصمیم و تحریم های خثمانه امریکایی ها پاسخ متقن و محکم داده و ساکت ننشینند.
وی مسدود کردن اموال ملت ایران در برهه های مختلف را خاطرنشان کرد و افزود : متاسفانه این تعدی و تجاوز به حقوق ملت ایران همچنان ادامه دارد .
امام جمعه موقت میبد گفت : ما از مسئولان می خواهیم ؛ محکم در مقابل زیاده خواهی های امریکا بایستند و مقاومت کنند.
* ایران با هفده هزار شهید ترور ، قربانی ترویسم است
حجت الاسلام کارگر ، سالروز شهادت آیت الله صدوقی در سال ۱۳۶۱ را گرامی داشت و گفت : آیت الله شهید صدوقی ، خادم ملت ، یار امام و رهبری بود که مورد خشم منافقین کوردل قرار گرفت و در مسجد که آرزوی شهادت داشت به شهادت رسید .
وی با اشاره به سوء قصد قرار گرفتن مقام معظم رهبری یازدهم تیرماه ۶۱ ، فاجعه هفتم تیر دفتر حزب جمهوری و شهادت ۷۲ تن و در راس آن آیت الله شهید بهشتی و حمله موشکی ناجوانمردانه امریکا به هواپیمای مسافربری ایران گفت : ایران اسلامی با هفده هزار شهید ترور ، قربانی ترویسم است .
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اظهار داشت : اما در عین حال می بینیم کسانی که هفده هزار شهید روی دست این ملت گذاشتند در دنیا آزادند و کسانی که از میهن و خاکشان ، عزت و آبروی خود دفاع کردند مورد تحریم دشمنان قرار می گیرند و این چیزی است که دنیا نتوانسته است پاسخ آن را بدهد.
خطیب جمعه موقت میبد با تاکید بر اینکه منافقین امروز شناسنامه دار هستند گفت : کارنامه این گروه به خوبی برای امریکا و غربی ها روشن است اما آنها به دنبال منافع خود هستند و اگر کسی در مقابل زیاده خواهی آنها بایستد آن وقت با صدها بهانه و خوی استکباری به تحریم  و دشمنی روی می آورند.
* وهابیها دنبال اسلام نیستند اسلام خرابکن هستند
حجت الاسلام کارگر با اشاره به  ۸ شوال روز ویران کردن قبور ائمه بقیع توسط گروه متعصب و گمراه وهابی در سال ۱۳۴۴ هجری قمری گفت : وهابیهای جاهل که مسلمانان دیگر را تکفیر و توسل به ائمه را شرک می دانند اقدام به تخریب قبور ائمه بقیع و صحابه پیامبر کردند.
امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه وهابیها به تعبیر امام راحل ، دنبال اسلام نیستند امروز مرکز وهابیت در جهان به کانون های فتنه و جاسوسی مبدل شده است و از طرفی اسلام اشرافیت ، ابوسفیان و ملاهای کثیف و درباری ، مقدس نماهای بی شعور حوزه های علمیه و دانشگاهی ، اسلام ذلت و نکبت و پول و زور ، فریب و سازش و اسارت ، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلوم و پابرهنه و در یک کلمه اسلام امریکایی را ترویج و از طرف دیگر سر بر آستان سرور خویش یعنی امریکای جهانخوار می سایند.
* محور مقاومت توانست بر پول و قدرت دشمنان در مبارزه با داعش پیروز شود
وی با اشاره به پدیده تروریستی داعش در سرزمین وسیعی از عراق و سوریه گفت : خوشحالیم امروز ترویست های داعش که تا دروازه بغداد ، کربلا و نجف و مرزهای ما آمده بودند ، محور مقاومت توانست بر پول و ثروت و قدرت آنها پیروز شود و آنها را به عقب بزند.
حجت الاسلام کارگر افزود : امروز باید جوانان و ملت جان برکف ایران به فرمان مقام معظم رهبری و عمل به ” آتش به اختیار ”  فرمان ایشان ، فرمان را از سرچشمه زلال حکمیانه رهبری و افرادی که درست نظرات ایشان را منتقل می کنند بگیرند تا خدای ناکرده در این ” آتش به اختیار ”  به خطا نروند.
* مسئولان مشکلات صاحبان صنایع را رصد کنند
امام جمعه موقت میبد دهم تیرماه روز صنعت و معدن را گرامی داشت و با تاکید بر اینکه مسئولین باید مشکلات صاحبان صنایع را رصد و نیازهای آنها را برای ادامه تولید و فعالیت بدانند تصریح کرد : عدم نقدینگی ، دشواری بر سر نوسازی واحدهای تولیدی ، هزینه های بالای تولید ، نداشتن بازار صادرات مطمئن و تامین مواد اولیه بخشی از مشکلات صنایع ماست که امیدواریم مسئولان به این بخش توجه ویژه ای داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد : در بخش معدن هم انتظار داریم سرمایه عظیم این ملت را ارزان از دست ندهند.
خطیب جمعه موقت میبد کیفیت و ارتقاء محصولات را هم از سوی صاحبان صنایع خواستار شد و گفت : صاحبان صنایع باید با تولید و ارتقاء کیفیت محصولات خود ، اطمینان بازار داخل را به دست بیاورند که اگر مردم مانند بازار برنج شمال که اطمینان دارند از دیگر کالاها هم اطمینان حاصل کنند ، به دنبال محصولات وارداتی نخواهند رفت .
وی دهم تیرماه سالروز آزادسازی مهران در سال ۱۳۶۵ را هم گرامی داشت و گفت : آزادسازی شهر مهران و دشت های اطراف آن به وسعت ۱۷۵ کیلومتر مربع در آن دوران با رمز یا ابالفضل العباس ، بیش از انتظار رزمندگان اسلام بود که آزاد شد.
امام جمعه موقت میبد همچنین بزرگداشت روز صائب تبریزی ، علامه امینی و شهرداری ها و دهیاری ها را هم گرامی داشت.