گزارش تصویری میبدما از اولین نماز جمعه رمضان ۹۶ + مشروح خطبه ها

آیت الله اعرافی: زشت‌ترین و مضحک‌ترین کار رئیس‌جمهور آمریکا سفر به ریاض و شرکت در اجلاس ریاض بود و دولتی که خود خاستگاه تروریست است، اکنون داعیه‌دار مبارزه با تروریست شده است.

امام‌جمعه میبد با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش قابل‌احترام است اظهار داشت: نباید قرارداد و سندی را امضا کنیم که مغایر با اسلام و قانون اساسی ما باشد و اشکالات سند ۲۰۳۰ باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار فارس از میبد، آیت‌الله اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر میبد، ضمن تبریک ماه رمضان و توصیه روزه‌داران به تقوای الهی اظهار داشت: اساس ماه رمضان تقواست و ماه رمضان یک آموزشگاه است.

وی همچنین با اشاره به وفات حضرت خدیجه(س) عنوان کرد: این بانوی بزرگ اسلام، زنی است که تمام هستی خود را قربانی بعثت و رسالت پیامبر کرد، اما شیرینی فتح و پیروزی را نکشید.

اعرافی در ادامه سخنان خود با  گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و سالروز  ۱۴ و ۱۵ خرداد تأکید کرد: متأسفانه نسل امروز ما امام را کمتر درک کرده‌اند و ما کمتر توانسته‌ایم تمام ویژگی‌های علمی و معنوی و اخلاقی این بزرگ‌مرد تاریخ را به جوانان بشناسانیم.

وی تصریح کرد: نباید در شناخت امام و ویژگی‌های امام کوتاهی کنیم و نباید بگذاریم امام را تحریف کنند که متأسفانه چنین تحریفی انجام می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با قدردانی از حضور پرشور و چشمگیر مردم در انتخابات اظهار داشت: اکنون با انتخاب منتخبین توسط مردم وظایف سنگینی بر عهده منتخبین است و باید در راستای درخواست‌های مردم تلاش کنند و خواسته‌های مردم را برآورده کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش  قابل‌احترام است اظهار داشت: گرچه ما باید با تفاهم‌نامه‌ها و قراردادها با دنیا تعامل داشته باشیم، اما نباید قرارداد و سندی را امضا کنیم که مغایر با اسلام و قانون اساسی ما باشد و اشکالات سند ۲۰۳۰ باید برطرف شود.

امام‌جمعه میبد با اشاره با شرایط منطقه و قساوت حکام سعودی و جلوه‌های ظلم و ستم در حق شیعیان و شیخ عیسی قاسم  افزود: زشت‌ترین و مضحک‌ترین کار رئیس‌جمهور  آمریکا سفر به ریاض و شرکت در اجلاس ریاض بود و دولتی که خود خاستگاه تروریست است، اکنون داعیه‌دار مبارزه با تروریست شده است.

اعرافی در پایان  تأکید کرد: ترامپ و حکام سعودی فقط به دنبال جنگ در منطقه و غارت و چپاول ثروت‌های اسلام هستند و قطعاً مردم بزرگ ایران در روز قدس نشان می‌دهند که این حکام غارتگر و مزدور رفتنی هستند.

IF

IF

IF

IF

IMG_4118 copy

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF