علاوه بر غیربومی‌ها دست برخی همشهریانمان را هم در ناامنی‌های میبد ببینیم

در دو جنایت بزرگی که در میبد اتفاق افتاد یعنی ربودن فرزند رییس یکی از کارخانجات کاشی میبد و همچنین ربودن و کودک آزاری طفل ۶ ساله که اخیرا انجام گرفت، شاهد هستید که مجرم و متهم اصلی همین افراد میبدی بوده اند.

یکی از مخاطبان ارجمند به نام صادقی با ارسال مطلبی به شبکه میبدما پیرامون غفلت از نفوذ فساد در همشهریانمان تذکر جالبی را ارائه نموده است:

در ناامنی‌های سالهای اخیر میبد برایمان عادت شده که همواره انگشت اتهام را به سوی غیربومی‌ها بگیریم و آنها را مقصر نشان دهیم.

البته قبول دارم که بیشتر این ناامنی‌ها از ناحیه غیربومی‌ها است ولی نکته خیلی مهمی‌که از آن غفلت کرده ایم آن است که نفهمیده ایم متاسفانه برخی از همین همشهریان خودمان هم دست کمی‌از غیربومی‌ها ندارند.

شما در دو جنایت بزرگی که در میبد اتفاق افتاد یعنی ربودن فرزند رییس یکی از کارخانجات کاشی میبد و همچنین ربودن و کودک آزاری طفل ۶ ساله که اخیرا انجام گرفت، شاهد هستید که مجرم و متهم اصلی همین افراد میبدی بوده اند.

در پرونده اول ظاهرا کل این ماجرا با نقشه یک میبدی و با عملگی چند افغانی و غیربومی‌صورت گرفت و در پرونده دوم هم پدر قسی القلبی کودکش را با همکاری خواهر و شوهر خواهر (که همگی میبدی بودند) می‌رباید و او را به گیلان منتقل می‌کند و پس از مدتها کودک آزاری این طفل بی گناه را با ضربه مغزی در آی سی یوی بیمارستان رها می‌کند و فرار می‌کند.

این جنایتکاران از همین میبد خودمان و از همین کوچه و خیابانی که ما در آنها نفس می‌کشیم رشد کرده اند پس بیایید علاوه بر هوشیاری در برابر غیربومی‌ها درباره تربیت فرزندانمان و جریان خزنده فساد در میبدی‌ها هم غفلت نکنیم.

مطلب مرتبط: کودک خردسال میبدی کارش به ICU بیمارستان گنبد کشید!