دلیل سنگ اندازی در راه اندازی جایگاه سوخت بفروییه میبد چیست؟/ گزارش تصویری

باید گفت با گذشت دو سال، مردم منطقه بفروئیه هنوز نتوانسته‌اند از پمپ‌بنزین احداث‌شده سوخت‌گیری نمایند و اهالی این شهر مجبورند جهت سوخت‌گیری وسایل نقلیه خود مسافت زیادی را طی نموده و به شهرهای هم‌جوار مراجعه کنند

مردم شهر بفروئیه از توابع شهرستان میبد پس از سال‌ها انتظار برای احداث یک جایگاه سوخت با امکاناتی بهتر و مناسب، همه‌ی چشم امیدشان به سرمایه‌گذار بخش خصوصی بود که از دو سال پیش و با هزینه شخصی پا به میدان عمل گذاشته و نسبت به احداث جایگاه عرضه سوخت در بخش بفروئیه اقدام کرده است، اما حالا راه‌اندازی این جایگاه آن‌هم با ۹۰ درصد پیشرفت، باید همچنان متوقف بماند و سرمایه‌گذار نیز در پیچ‌وخم‌های اداری سرگردان باشد.

باید گفت با گذشت دو سال، مردم منطقه بفروئیه هنوز نتوانسته‌اند از پمپ‌بنزین احداث‌شده سوخت‌گیری نمایند و اهالی این شهر مجبورند جهت سوخت‌گیری وسایل نقلیه خود مسافت زیادی را طی نموده و به شهرهای هم‌جوار مراجعه کنند. این در حالی است که شهرستان میبد ۴ جایگاه سوخت رسانی دارد، که ۳ تای از آنها در نزدیکی خط سنتو واقع شده است.

گویا پیگیری‌های خبرنگار فارس در میبد در این رابطه راه به‌جایی نبرده است و وقتی به سراغ جایگاه دار رفته، خبرنگار را به مسئولان شهرداری ارجاع داده است. شهردار بفروئیه نیز صرفاً مشکلات مالی جایگاه دار را علت توقف پروژه عنوان کرده است و از اظهارنظر بیشتر در این رابطه خودداری کرده است.

با بررسی‌های  انجام‌گرفته، به نظر می‌رسد علت چیزی فراتر از مشکلات مالی باشد. چراکه طبق گزارش‌ها، رایزنی مقامات شهرستان من جمله امام جمعه محترم میبد، نماینده میبد و تفت در مجلس و … با شهردار بفروئیه و اعضای شورای اسلامی این شهر نیز راه به‌ جایی نبرده است و همچنان برخی با سنگ‌اندازی، عدم راه‌اندازی این جایگاه را دنبال می‌کنند.

خبرگزاری فارس آمادگی دارد، توضیحات مسئولان محلی در رابطه با علل تأخیر در راه‌اندازی تنها جایگاه سوخت در شهر بفروئیه را منتشر نماید.

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF