انصراف دومین کاندیدای شورای شهر به نفع لیست “میبد دوست داشتنی”

بنابرین از کاندیداتوری انتخابات شورای شهر این دوره به نفع لیست “میبد دوست داشتنی” انصراف داده و از خدای متعال برای موفقیت ایشان دعای خیر می کنم.

احسان دست براورده، با انتشار بیانیه ای، ضمن آرزوی موفقیت برای لیست مورد حمایت فعالان فرهنگی اقتصادی میبد، به نفع لیست “میبد دوست داشتنی” انصراف داد؛
متن بیانیه به این شرح می باشد:

مقام معظم رهبری:
مسئله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی حضور مردم و انتخابات در نظام جمهوری اسلامی با این شکل بدیع و تازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای که در دنیا عرضه میشود، مسئله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی بسیار مهمی است؛ جا دارد درباره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی آن بیشتر تأمل شود، حرف زده شود، بحث شود. مسئله، مسئله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی مردم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سالاری دینی است؛ یعنی حضور یکپارچه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی مردم، رقابت جدی، فعالیت و تلاش حقیقی مردمی، در کنار معیارهای اسلامی و معیارهای الهی. این ترکیب شگفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آور همان چیزی است که بشریت محتاج آن است؛ تشنه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی آن است.

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری انتخابات در هر دوره‌ای نشان از آمدن فکرها و سلیقه های متفاوت و جدیدی دارد که خستگی چند سال کارِ با شدت و ضعف گذشته را به کناری می زند و برای ساختن جامعه‌ای آبادتر و پاک‌‌تر توان و فکر تازه ای را برای مردم شریف ایران به ارمغان می آورد.
این فکر و توان نو، می تواند با همراهی تعهد و تخصص و همت مضاعف، نقاط ضعف گذشته را بپوشاند و جامعه ای در خور مسلمانان ایرانی را زمینه سازی کند.
در این دوره از انتخابات شورای شهر نیز، افراد زیادی همراه با توان و تفکرات و سلیقه های مختلف خود را برای رسیدن به کرسی‌های مسئولیت شورای شهر ارائه کرده‌اند.
اینجانب نیز به علت احساس تکلیفی که در خود احساس می کردم پای بر میدان انتخابات شورای شهر گذاشتم، و بر این اندیشه بودم که با تلاش خود، کوتاهی های گذشته را جبران کنم.
پس از تحقیق در مورد افراد ثبت نام کرده در این رقابت مقدس، به این نتیجه رسیدم که افراد صالح و متخصص و متعهد دیگری هستند که می توانند به مراتب بیشتر و بهتر از این جانب کار کنند.
بنابرین از کاندیداتوری انتخابات شورای شهر این دوره به نفع لیست “میبد دوست داشتنی” انصراف داده و از خدای متعال برای موفقیت ایشان دعای خیر می کنم.
امید که شورای شهر آینده، برای خدا و برای مردم بهترین باشد.

۹۶/۰۲/۲۵
احسان دست براورده

photo_2017-05-11_17-54-49