هجوم سرقت و ناامنی به شهر امن میبد

میبدنوین: چندی پیش در محله یخدان یک نفر ناشناس که صورت خود را با نقاب پوشانده بود با اجبار وارد منزل یک سالمند ۹۰ ساله شد و ضمن تهدید این پیرمرد اقدام به سرقت ۵۵۰ هزارتومان کرد. این سارق بعد از اینکه موفق به زورگیری از نامبرده شد در هنگام خروج با همسر مرد سالمند […]

میبدنوین:

چندی پیش در محله یخدان یک نفر ناشناس که صورت خود را با نقاب پوشانده بود با اجبار وارد منزل یک سالمند ۹۰ ساله شد و ضمن تهدید این پیرمرد اقدام به سرقت ۵۵۰ هزارتومان کرد. این سارق بعد از اینکه موفق به زورگیری از نامبرده شد در هنگام خروج با همسر مرد سالمند مواجه شد. همسر مالباخته در ابتدا با مقاومت اجازه خروج به سارق را نداد و بر برگشت مبلغ مذکور اصرار ورزید اما سارق با ابزار چاقو، وی را تهدید به قتل کرد و همسر این مرد سالمند ناگزیر عقب نشینی کرد.

سرانجام سارق زورگیر با سرقت ۵۵۰ هزارتومان از پیرمرد ۹۰ ساله اقدام به فرار کرد و زن و شوهر سالمند بدون هیچ گونه نشانه ای از این سارق ماجرای تلخ مالباختگی در شهر میبد را تکرار کردند.

همچنین در طی یک ماه پیش مشابه چنین اتفاقی در میبد افتاد. هم اکنون شاید برای چندمین بار خطاب به مسوولان نیروی انتظامی استان یزد اظهار دغدغه برای تأمین امنیت این شهرستان می کنیم چرا که تاکنون امنیت شهرستان باوجود نگرانی های بی شمار شهروندان، هیچ گونه تغییر روبه بهبودی به چشم ندیده است بنابراین مجددا خواستار پیگیری مجدانه مسوولین نیروی انتظامی هستیم چرا که هجوم سرقت و ناامنی ممکن است بسیاری از شهرهای دیگر استان دارالعباده یزد را دامنگیر کند.