بازدیدشهردارمیبدازموسسه‌قرآن‌وعترت‌حضرت‌معصومه

شهردار میبد از موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه(س) بازدید کرد. به گزارش خبرنگار نارین نیوز، شب گذشته شهردار میبد ضمن بازدید از موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه(س) شهرستان میبد از روند فعالیت های این موسسه قرآنی آگاه شد. محمد حسین هدایی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در این […]

شهردار میبد از موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه(س) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار نارین نیوز، شب گذشته شهردار میبد ضمن بازدید از موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه(س) شهرستان میبد از روند فعالیت های این موسسه قرآنی آگاه شد.

محمد حسین هدایی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در این موسسه، رویکرد شهرداری میبد را فرهنگی عنوان کرد و جهت همکاری این نهاد با موسسات قرآنی شهر اعلام آمادگی نمود.

مسئولین و اساتید قرآنی این موسسه نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور شهردار، خواستار توجه بیشتر مسئولین اجرایی شهر به فعالیت قرآنی شدند.

گفتنی است موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه(س) تنها موسسه ای است که به صورت تخصصی در شهرستان میبد به آموزش و تربیت قرآن آموزان در حوزه پسران می پردازد.

خاطر نشان می شود موسسات قرآنی در شهرستان میبد طی سال های اخیر سهم قابل توجهی در تربیت و آموزش قرآن آموزان داشته اند و رتبه های خوبی نیز در مسابقات قرآنی استان و کشور به خود اختصاص داده است که بیشتر این موارد به همت بخش خصوصی و خودجوش صورت گرفته است.