هشدارشدیداداره‌بازرگانی‌به‌آرایشگاه‌و‌خیاطیهای‌زنانه

از مدتی قبل کارگروه ساماندهی واحدهای بدون پروانه کسب مانند تمام نقاط کشور در شهرستان میبد نیز تشکیل شده است که بدون هیچگونه اغماضی با واحدهای بدون پروانه به خصوص افراد غیر بومی برخورد می نماید . افراد غیر بومی مانند افراد بومی شامل شرایط و ضوابط اخذ پروانه کسب می گردند اما نیروی انتظامی […]

از مدتی قبل کارگروه ساماندهی واحدهای بدون پروانه کسب مانند تمام نقاط کشور در شهرستان میبد نیز تشکیل شده است که بدون هیچگونه اغماضی با واحدهای بدون پروانه به خصوص افراد غیر بومی برخورد می نماید .

افراد غیر بومی مانند افراد بومی شامل شرایط و ضوابط اخذ پروانه کسب می گردند اما نیروی انتظامی با حساسیت و وسواس خاصی جواب استعلام اتاق اصناف را می دهد.

در ضمن بنا به مصوبات کارگروه ، واحدهای بدون پروانه به دستگاههای اعمال کننده جرایم مانند شهرداری ،امور مالیاتی ،آب ،برق و گاز معرفی می گردند همچنین با واحدهای بدون پروانه ای که به طور مجازی اقدام به خرید و فروش می نمایند با شدت برخورد می گردد.

بر اساس قانون انتشار هر گونه آگهی تبلیغاتی واحدهای فاقد پروانه ممنوع می باشد و جریمه های سنگینی برای مرتکبین در نظر گرفته شده است در پایان به واحدهای آرایشگاه و خیاطی زنانه که بدون پروانه کسب فعالیت می نمایند شدیدا اخطار می گردد نسبت به اخذ پروانه اقدام نمایند .