جوک خبرآنلاین درباره موفقیتهای ورزشی دولت

اقدام جالب توجه رئیس جمهور در قرار دادن موفقیت تیم های ملی فوتبال، والیبال، بستکتبال و دیگر رشته ها ورزشی در کارنامه عملکرد ۱۰۰ روزه دولت یازدهم، تعجب بسیاری از کارشناسان را به دنبال داشت به نحوی که برخی رسانه ها با طرح این موضوع که  وقتی وزیر ورزش به تازگی از مجلس رای اعتماد […]

اقدام جالب توجه رئیس جمهور در قرار دادن موفقیت تیم های ملی فوتبال، والیبال، بستکتبال و دیگر رشته ها ورزشی در کارنامه عملکرد ۱۰۰ روزه دولت یازدهم، تعجب بسیاری از کارشناسان را به دنبال داشت به نحوی که برخی رسانه ها با طرح این موضوع که  وقتی وزیر ورزش به تازگی از مجلس رای اعتماد گرفته است، چگونه می توان این موفقیت ها را به دولت جدید مرتبط دانست.

به گزارش رجانیوز، به دنبال طرح این شبهه قابل توجه، سایت خبرآنلاین که فعالین رسانه ای مرتبط با آن مناصب مهم اطلاع رسانی دولت جدید از جمله معاونت مطبوعاتی ارشاد، معاونت اطلاع رسانی ریاست جمهوری و .. را کسب کرده اند، با انتشار یادداشتی تاریخی از سیدعبدالجواد موسوی این ادعای رئیس جمهور را اینگونه توجیه کرد:

نه آقای روحانی پیروزی های اخیرورزشکاران را به نام خودش سکه زده است و نه هیچ آدم عاقل و منصفی چنین دعوی ای دارد. با این حال نقش آقای روحانی در این پیروزی ها کم نیست. نه این که آقای روحانی و دولت تازه بر سر کار آمده اش به صورت مستقیم در این پییروزی ها نقشی داشته باشند، خیر. اما شکی نیست نفس پیروزی آقای روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری دراین پیروزی ها بی تاثیرنبوده.

مطمئن باشید اگر انتخابات ۹۲ به خیر و خوشی ختم نمی شد هیچ کدام از توفیقاتی را که در این روزها در ورزش به دست آوردیم، به دست نمی آوردیم. مسئله خیلی ساده است. اول این که: ” الناس دین ملوکهم”. اگر بپذیریم که مردم به دین حاکمانشانند فهم این نکته چندان دشوار نخواهد بود. کافیست حاکمان، دلسوز آب و خاکشان باشند و برای سربلندی سرزمینشان صادقانه و عاشقانه بکوشند تا مردمان نیز به شیوه و منش آنان اقتدا کنند. این که حزین لاهیجی می فرماید:   به دست خلق عالم کاسه دریوزه می بینم   گدا چون پادشه گردد گدا سازد جهانی را   ناظر به همین معناست. پس از این منظر دولت اعتدال در پیروزی تیم های ورزشی نقش بسزایی داشته است. حاکمان، حاکمانی هستند که در پی احیای مجد و عظمت ایران و ایرانی اند. آن هم نه در شعار و کوروش بازی قلابی و بدلی. پس طبیعی است که ورزشکاران نیز همه همت خود را به کار گیرند تا سرود ملی کشورشان در گوش ها طنین انداز شود. علاوه براین با آمدن دولت اعتدال و کنار رفتن دولتی که حقیقتا وجودش داشت روح و روان فردی و جمعی ما را آزار می داد خون تازه ای در رگ های خیلی ها دوید. این عوامل البته عواملی نیستند که بتوانند سالیان سال توفیق یک حرکت فردی و یا جمعی را تضمین کنند اما در کوتاه مدت نمی توان نقش این عوامل را نادیده گرفت. در بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، هر جور که فکر کنید انصاف این بود که تیم ملی کره جنوبی ما را شکست دهد. اما هم آنان که تماشاچی بودند و هم آنان که در میانه میدان، فکر می کردند ایران مستحق شکست نیست.وهمین باور بود که ما را به پیروزی رساند.