روایتی جالب از احترام و مسئولیت‌پذیری آتش‌نشانان میبد

ماشین را در گوشه از بوستان بهاران پارک نمودیم و شام را در پارک میل کردیم و استراحتی نمودیم وحال وقت رفتن بود که به دلیل بی احتیاطی خواهر کوچکم ناگهان کلید ماشین در داخل یکی از درب های ورودی پارک افتاد.

یکی از مخاطبان همیشگی میبدما با ارسال مطلبی، تلاش آتش‌نشانان میبد را مورد تقدیر و تشکر قرار داده است.

به گزارش “میبدما”، متن این کابر محترم به شرح ذیل می‌باشد:

چهارشنبه ۲۰ مرداد برای استراحت و تفریح عازم پارک بهاران میبد، ملجأ و استراحت گاه اهالی میبد شدیم.

ماشین را در گوشه از بوستان بهاران پارک نمودیم و شام را در پارک میل کردیم و استراحتی نمودیم وحال وقت رفتن بود که به دلیل بی احتیاطی خواهر کوچکم ناگهان کلید ماشین در داخل یکی از درب های ورودی پارک افتاد. متأسفانه کلید زاپاس هم نداشتیم، نمی داستیم چیکار کنیم و هرچه برای بدست آوردنش تلاش کردیم به در بسته خوردیم.

پس از یک ساعت تلاش، با آتش نشانی میبد تماس گرفتم و قضیه را بیان کردیم اولش فکر می کردیم می گویند: نه به ما ربطی ندارد یا یک جوری و به یک شیوه ای ما را می پیچانند از این پیچش هایی که امروز هم کم نداریم اما برعکس شد این عزیزان آتش نشان تنها کمتر از ۵ دقیقه در محل حاضر شدند و با تلاش بی وقفه ای که انجام دادند کلید خودرو را سالم به ما تحویل دادند و ما هم تشکر کردیم و کلید را گرفتیم وسوار ماشین شدیم اما هنوز ذهنمان و فکرمان توی پارک بود.

عجب احترامی و عزتی برای شهروند قائلند این عزیزان آتش نشان و عجب مسئولیت پذیری که به خاطر یک کلید خودرو، نیم ساعت وقتشان را هزینه می کنند.

خدایا حفظشان کنند این غیور مردان آب و آتش را…