هدیه شهردار میبد به میبدما جهت تامین بخشی از هزینه سنگ مزار شهدای گمنام پارک بهاران اختصاص یافت

با این وضعیت، گروههای مردمی تصمیم گرفتند تا به این وضعیت ناخوشایند پایان دهند و توفیق خدمت و نوکری شهدای گمنام را از آن خود کنند و انشالله بزودی فراخوان دریافت کمکهای مردمی از این طریق اعلام خواهد شد.

حدود ۹ ماه قبل، مردم شهرستان میبد در یک گردهمایی به یادماندنی و باشکوه پیکر سه تن از جوانان شهید وطن را که مفتخر به مدال گمنامی نیز بودند، تشییع و در پارک بهاران میبد به خاک سپردند.

به گزارش “میبدما”، حالا و پس از سپری شدن حدود ۲۷۰ روز از آن مراسم حماسی، یادمان این شهدای عزیز تعریف چندانی ندارد و وضعیت این مکان، نسبت به روز تشییع کمترین تفاوتی نکرده و هنوز حتی سنگ مزار برای این شهدای گلگون کفن نصب نشده است.

گذشته از گمنامی این شهدای پاکباخته، نقطه اوج مظلومیت آنان اینجاست که جانشان را برای حراست از مردم و دینشان گذاشتند اما حالا اینقدر قدرناشناس شده ایم که پس از این همه مدت، هنوز یک سنگ قبر برای این عزیزان نگذاشته ایم؛ رفتاری که با اموات درجه سه و چهار خود هم روا نمی داریم.

اگرچه تقصیر اصلی در این زمینه متوجه شهرداری میبد است که هم ماموریت ذاتی در این زمینه دارد و هم به لحاظ میزبانی از این سه شهید، تکلیف مضاعفتری دارد اما کم کاری و بی تفاوتی ما (مردم) نیز توجیه پذیر نیست.

با این وضعیت، گروههای مردمی تصمیم گرفتند تا به این وضعیت ناخوشایند پایان دهند و خود، آستین همت را بالا بزنند و توفیق خدمت و نوکری شهدای گمنام را از آن خود کنند و انشالله بزودی فراخوان دریافت کمکهای مردمی از این طریق اعلام خواهد شد.

فرصت را مغتنم میشماریم و ضمن تشکر از شهردار میبد بخاطر برگزاری ضیافت مفصل با خبرنگاران، کلیه هدایای نهاد متبوع ایشان به خبرنگاران شبکه مجازی میبدما (۳۰۰ هزار تومان) به علاوه وجوه اهدایی اعضای همین رسانه را به دوستانی که به صورت خودجوش قرار است این یادمان را بازسازی نمایند، تقدیم می کند. انشالله که با این اقدام، وجوه یادشده در جایی که اولویتی جدی تر از آن متصور نیست، هزینه گردد.