محمود عباس ابزاری در دست رژیم اشغالگر قدس و کشورهای مرتجع منطقه است

وی گفت:  ولی تجربه نشان داده است که مراجع بین المللی از سیاست های دوگانه آمریکا تبعیت می کنند و آمریکا نیز تا کنون موضع ثابتی در قبال منافقین اتخاذ نکرده است.

کمال دهقانی فیروز آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اخراج گروهک تروریستی منافقین از عراق و ارزیابی آینده این گروهک ترویستی، اظهار داشت: مهمتر از اینکه باقیمانده گروهک منافقین پس از اخراج از عراق در چه کشوری مستقر می شوند، بیشتر باید دید که در طول این مدت ها چه کشورهایی از این گروهک استفاده ابزاری می کردند. تا زمانی که در ایران بودند خود را اپوزسیونی جلوه می دادند که پایگاه مردمی دارد.

 

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعد از جواب دندان شکن مردم به گروهک منافقین، این گروهک به عراق تحت حکومت رژیم بعث صدام فرار کرد و به پایگاه حامیان خود نزدیک تر شد، زیرا کشورهای مخالف با جمهوری اسلامی ایران در آن جا به عراق کمک می کردند. کشورهای مخالف جمهوری اسلامی ایران، مرتجعین منطقه و کشورهای غربی به خصوص آمریکا را شامل می شود.

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از استقرار حکومت مردم سالار در عراق و سقوط حکومت صدام، وضعیت منافقین به خطر افتاد و به دنبال اربابان خود می گشتند که این بار این اربابان در عراق حضور نداشتند و اخیرا نیز به پاریس رفتند و جلسه ای را برگزار کردند و در آنجا مشخص شد که منافقین دست پرورده چه کسانی هستند.

 

 

 

دهقانی فیروز آبادی متذکر شد: بعضی از کشورهای غربی و به خصوص آمریکا و فرانسه که سعی کردند نام گروهک منافقین را از لیست تروریست ها خارج کنند و به این گروه کمک مالی می کردند. حضور ترکی فیصل در جلسه منافقین حاضر در پاریس، نشان داد که هم پیاله گی های این کشورها برای پشتیبانی مالی و تسلیحاتی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه محمود عباس ابزاری در دست رژیم اشغالگر قدس و کشورهای مرتجع منطقه مثل عربستان سعودی است، افزود: با هماهنگی این کشورها دیدار مریم رجوی و محمود عباس محقق شده است.

 

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آبشخور اصلی منافقین، دستگاه‌های اطلاعاتی این کشورها است و کمک تسلیحاتی و مالی از این کشورها می گیرند. آن‌ها هستند که تصمیم می گیرند، این افراد را کجا ببرند تا هر وقت خواستند از این ابزارها استفاده کنند.

 

دهقانی فیروز آبادی گفت: جمهوری اسلامی ایران به قدری قدرت سیاسی در منطقه دارد که استفاده از ابزار تروریست های گروهک منافقین برای دشمنان ایران اسلامی بلا استفاده خواهد بود.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: مراجع بین المللی می توانند در آینده گروهک منافقین را کنترل کنند ولی تجربه نشان داده است که مراجع بین المللی از سیاست های دوگانه آمریکا تبعیت می کنند و آمریکا نیز تا کنون موضع ثابتی در قبال منافقین اتخاذ نکرده است. برخی مواقع آن ها را تروریست می داند و در برخی مواقع دیگر نیز آن ها را از لیست تروریست ها خارج می کند.

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی که این معیارهای دوگانه در غرب و سازمان های بین المللی سایه افکنده است، نمی توانیم انتظار برخورد واقع بینانه داشته باشیم مگر اینکه افراط گرایی و تروریسم را با معیاری مشخص محکوم کنند. نمی توان پذیرفت منافقین در لیست تروریست ها نباشد ولی حماس و حزب الله که از سرزمین های خود دفاع می کنند در لیست تروریست ها باشند.