حضور بی‌نظیر اهالی ندوشن میبد در مراسم تشییع شهدای گمنام

نکته جالب توجه آنکه خیل عظیمی از اهالی ندوشن با پیمودن این مسیر طولانی عشق و ارادات و پای‌بندی خود به انقلاب اسلامی و خون شهیدان را به نحو احسن نشان دادند.

صبح امروز مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام با حضور بسیار باشکوه و بی‌سابقه مردم بخش ندوشن میبد برگزار شد.

به گزارش “میبدما”، این مراسم از حسینیه علیای ندوشن آغاز شد و پس از اقامه نماز میت بر این ابدان مطهر توسط امام جمعه ندوشن، مراسم تشییع تا محل خاکسپاری این دو شهید در تپه نورالشهداء ادامه یافت.

نکته جالب توجه آنکه خیل عظیمی از اهالی ندوشن با پیمودن این مسیر طولانی عشق و ارادات و پای‌بندی خود به انقلاب اسلامی و خون شهیدان را به نحو احسن نشان دادند.

در این باره آیت الله اعرافی امام جمعه میبد و رییس حوزه های علمیه سراسر کشور پیامی صادر نمودند که در مراسم تشییع قرائت شد.

متن پیام به این شرح است:

«بار دیگر نسیم روح نواز شهادت وزید و خورشید پرفروغ مقاومت بر شهر ما و بر ندوشن قهرمان تابید و جوانان برومند و مردم ارجمند و مسوولان محترم و روحانیان گرامی و بسیجیان سرافراز از شهیدان گمنام و کاروان عشق و نام آوران ملکوت به گرمی استقبال کردند و پیکرهای پاک آنان را چون نگین در برگرفتند و گرامی داشتند.

به این همه شور و شوق و شعور و انگیزه و حماسه می بالیم و خداوند متعال را شاکریم و از همه مشارکت کنندگان تقدیر و تشکر می کنم .

و اینک ما هستیم و راه و رسم و سبک زندگی پاک شهیدان که باید صیانت شود و عمق و گسترش یابد و بفضل الهی نشانه های آن در جوانان و نوجوانان عزیز نمایان است.

بر روان پاک شهیدان و امام شهیدان درود می فرستم و سلامت و توفیقات روزافزون همگان را از خداوند متعال خواستارم.

والسلام علیکم و رحمه الله

علیرضا اعرافی»

تصاویر این مراسم باشکوه متعاقبا منتشر خواهد شد.

photo_2016-07-30_17-47-58