نماز عید سعید فطر فردا چهارشنبه راس ساعت ۷ و نیم صبح در مصلی

دفتر امام جمعه میبد به مردم عزیز و شریف شهرستان میبد اعلام کرد ؛ نماز عید سعید فطر فردا چهارشنبه راس ساعت ۷ و نیم صبح در مصلی و به امامت آیت الله اعرافی اقامه می شود .

دفتر امام جمعه میبد با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر بعد از یک ماه عبودیت و بندگی را به مردم عزیز و شریف شهرستان میبد اعلام کرد ؛ نماز عید سعید فطر فردا چهارشنبه راس ساعت ۷ و نیم صبح در مصلی و به امامت آیت الله اعرافی اقامه می شود .

به گزارش میبد آدینه ، بنابراین درهای مصلی بزرگ آیت الله اعرافی از ساعت ۶ و نیم صبح به روی مومنان روزه دار جهت برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر باز است و همه مومنان روزه دار که در طول ماه مبارک رمضان ، اوقات خود را با راز و نیاز و دعا و مناجات ، تلاوت قرآن و احیاء شب های قدر ، به استغفار و تضرع در پیشگاه خدا سپری کرده اند و چراغ عبودیت و بندگی را در مساجد و حسینیه ها روشن نگه داشته اند ؛ و این مسابقه الهی را هر چه باشکوه تر به پایان برسانند.

 

همچنین دفتر مصلی بزرگ آیت الله اعرافی میزان فطریه و کفاره سال ۹۵ را هم اعلام کرد . بنابراین میزان فطریه هر نفر در سال ۹۵ در شهرستان میبد ۵ هزار تومان و کفاره روزه ۱۲۰۰ تومان تعیین شد که شهروندان عزیز می توانند فطریه و کفاره خود را در پایگاههای تعیین شده در میادین سطح شهر و پایگاه مستقر در مصلی تحویل دهند.

 

۱۹ پایگاه جمع آوری فطریه از سوی کمیته امداد در میادین سطح شهرستان میبد ایجاد شده است.