انهدام باند توزیع هروئین در میبد

سرهنگ “سیدمحمدطاهرموسوی” ضمن اعلام این خبر اظهار داشتند: با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت یک باند حرفه ای توزیع کننده موادمخدر در سطح شهرستان میبد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت. وی اظهارداشت : ماموران پلیس پس از پیگیری موضوع و انجام تحقیقات محلی، دو […]

سرهنگ “سیدمحمدطاهرموسوی” ضمن اعلام این خبر اظهار داشتند: با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت یک باند حرفه ای توزیع کننده موادمخدر در سطح شهرستان میبد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهارداشت : ماموران پلیس پس از پیگیری موضوع و انجام تحقیقات محلی، دو نفر از سرشاخه های اصلی این باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی، آنها را دستگیر کردند.

موسوی افزود: گردانندگان این باند در بازجویی های انجام شده به فعالیت گسترده در خصوص توزیع موادمخدر با همکاری تعدادی دیگر از تبهکاران و فعالیت در یک خانه تیمی نیز اعتراف کردند.

سرهنگ موسوی ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائی گفت: ماموران انتظامی ضمن ورود به محل فعالیت اعضای این باند و دستگیری ۸ نفر از سوداگران مرگ مقدار یک کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد در خاتمه افزود: با انهدام این باند تعداد ۸ قاچاقچی مرد و دو زن دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.